رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: کاروان علوم پزشکی بابل برای چهارمین سال متوالی است که در مناطق مرزی حضور فعال دارد و در سال گذشته بیش از 6 هزار مراجعه کننده داشته و همچنین حدود 20 بیمار را به مراکز درمانی منتقل کرده است.
کد خبر: ۹۰۷۱۲۵۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی بابل، «سید فرزاد جلالی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از اعزام کاروان اورژانس ۱۱۵ دانشگاه برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی خبر داد و اظهار داشت: پرسنل اورژانس به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس به استان ایلام برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین اعزام شدند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل  تصریح کرد: این کاروان برای چهارمین سال متوالی است که در مناطق مرزی حضور فعال دارد و در سال گذشته بیش از 6 هزار مراجعه کننده داشته و همچنین حدود 20 بیمار را به مراکز درمانی منتقل کرده است.
 
جلالی با اشاره به اینکه همکاران اورژانس بتوانند خدمات موثری به زائرین اربعین ارائه کنند، گفت: ان‌شاء‌لله این مسیر پر اجر و ثواب هر روز مشتاقان بیشتری را به سمت خود جذب کند و باعث افتخار است که این دانشگاه در این حرکت بی‌نظیر در دنیا و بی‌سابقه در تاریخ قدم کوچکی در ادای دین به سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) بر می‌دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها