خبرهای داغ:
بهنام حسن زاده
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان با اشاره به امتناع محسن بابا صفری از مسابقه مقابل نماینده رژیم صهیونیستی گفت: چنین حرکتی مصداق جهاد ورزشی است.
کد خبر: ۹۰۷۱۲۶۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی شیروانیان ظهر سه شنبه، در حاشیه آیین تجلیل از محسن باباصفری در جمع خبرنگاران پیرامون حرکت شایسته این ورزشکار که از همراهی تیمش در مسابقه با نماینده سرزمین های اشغالی امتناع کرده بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه در آستانه حماسه اربعین حسینی، حماسه دیگری در مقیاس کوچک‌تر ولی در امتداد همان حماسه، در شهر رهنان اصفهان آفریده شد و از یک جوان اصفهانی که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاضر به مسابقه در مقابل نمایندگی رژیم کودک کش اسرائیل نشد، تجلیل شد.

وی محسن باباصفری را قهرمان سربلندی توصیف کرد و ادامه داد: او با این حرکت همانگونه که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند «ورزشکاران باید به علی علیه‌السلام اقتدا کنند»، با اقتدا به امیرالمومنین در برابر آن حضرت و همه شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم سربلند شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان ادامه داد: بر ما نیز لازم است تا با برگزاری و شرکت در چنین آیین‌ها و تجلیل از این قهرمانان که از آرمان های امام، انقلاب و شهدا دفاع می کنند به نحو شایسته‌ای تقدیر کنیم تا روحیه این عزیزان را بالا ببریم و آنها را تشویق کنیم و تنها نگذاریم و همچنین برای دیگر قهرمان‌هایی که با چنین موقعیت‌هایی مواجه می شوند، دلگرمی باشیم به امید روزی که این رژیم غاصب و کودک کش از صحنه روزگار محو شود.

وی محسن باباصفری را یک نمونه از قهرمان‌های ایران معرفی کرد و گفت: خوشبختانه امثال محسن باباصفری در رشته های مختلف ورزشی وجود دارند که حضرت علی (ع) را با حمایت از مظلومان و یاری آنها مقتدای خود قرار می‌دهند و هر از چندگاهی خبر افتخارآفرینی و حماسه سازی آنها به گوش می رسد.

شیروانیان ورزش را یکی از عرصه های جهاد عنوان کرد و افزود: الگوی ما حضرت سیدالشهدا (ع) است و ما نیز باید با اقتدا به ایشان و اهل بیت مانع از زورگویی و زیاده خواهی مستکبران شویم و آرمان‌های امام حسین (ع) را در جامعه خود ترسیم کنیم. جهاد عرصه های گوناگونی دارد که ورزش یکی از آنهاست و به رسمیت نشناختن رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و بازی نکردن با نمایندگان این رژیم نیز مصداقی برای جهاد ورزشی و محسن باباصفری و امثال او مصادیق قهرمانان جهاد ورزشی هستند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، محسن باباصفری لژیونر و کاپیتان تیم ملی هندبال ایران و بازیکن باشگاه استوا بخارست رومانی است که هفته گذشته در حمایت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی از همراهی تیمش در مسابقه با نماینده رژیم صهیونیستی امتناع کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار