خبرهای داغ:
بهنام حسن زاده
امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:
امام جمعه اصفهان گفت: جوانانی ایرانی همانگونه که توانستند پهباد دشمن را بر زمین بنشانند، قادر هستند مشکلات صنایع را برطرف کنند.
کد خبر: ۹۰۷۱۲۶۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به ضرورت اعتماد به جوانان و توانمندی‌های داخلی کشور اظهار داشت: وزارت صنایع می‌توانست نیازمندی‌های خود را اعلام کند تا دانشجویان و دانشگاهیان این نیازها را برطرف کنند چراکه جوانان ایرانی همانگونه که توانستند پهپاد دشمن را بر زمین بنشانند، قادرند مشکلات صنایع را برطرف کنند.

وی با اشاره به لزوم کاهش وابستگی‌های کشور به خارج افزود: این گمان وجود دارد که برخی از مسئولان با وارد کردن برخی از کالاها به دنبال منفعت شخصی هستند چرا که مشابه این کالاها در داخل کشور و با کیفیت بالا وجود دارد؛ باید مراقب بود با انجام چنین اقداماتی نظر خداوند متعال از انسان بر نگردد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به اهمیت بازاریابی تولیدات داخلی در کشورهای همسایه عنوان کرد: متأسفانه با بی تدبیری برخی مسئولان، بازارهای خارجی کشورهای همسایه به مرور زمان از دست می‌رود چراکه افراد متخصص و زبان‌دان برای این کار انتخاب نشده است.

وی با اشاره به آیه «لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنْسَانَ فِی کَبَدٍ» گفت: خداوند متعال در این آیه می‌فرماید که «ما انسان را در رنج و مشقّت آفریدیم» و این سختی‌ها، مفید است چراکه رشد انسان در سختی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار