ایرانیان از دیرباز در یاری رساندن به محرومان و مستضعفان پیش گام بودند و نماد بارز این مهم پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شعار حمایت از اقشار مستضعف و آسیب پذیر جامعه بوده و تاکنون که بیش از چهار دهه از این پیروزی شکوهمند می‌گذرد همچنان پرچمدار آزادی خواهی و حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان است.
کد خبر: ۹۰۷۱۳۲۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان پرچمدار این حرکت عظیم در خط مقدم حمایت از مظلومان قرار دارد و تاسیس سازمان بسیج سازندگی مهر تاییدی بر این گفتار است.

یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار سازمان بسیج سازندگی، برپایی اردوهای جهادی در سراسر کشور به ویژه در نقاط آسیب پذیر و کمتر برخوردار کشور بوده که با حضور خالصانه نیروهای بسیجی مومن و متعهد انقلابی اعم از دانشجو، کارگر و کارمند در اقصی نقاط ایران اسلامی در حال پیگیری است.

به همین منظور اردوهای جهادی محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه حوزه امام صادق (ع) در روستاهای شهرستان های دندی استان زنجان برگزار شد .

از اعم کارهای بسیجیان جهاد گر حوزه امام صادق(ع) در بخش های  عمرانی ،آباد سازی و خدمات پزشکی و پیرا پزشکی در روستاهای محروم شهرستان دندی (خور جهان ،قوزلو ،قره ناس،شیخلر ،کوسج سفلی و انگوران ) انجام گردیده است .

مردم روستاهای محروم شهرستان دندی با بسیجیان جهادگر که همه تلاش خود را برای آباد سازی این مناطق به عمل گذاشته بودند با روی خوش و اخلاقی نیکو پذیرای فعالیت آنها شدند.

گفتنی است محور اصلی این اردوی جهادی برطرف نمودن مسائل پزشکی و بهداشتی ،آبادانی و عمرانی روستا ها بود تا برای راحتی زندگی گره از مشکلاتشان گشوده شود.

ارسال نظرات