خبرهای داغ:
رئیس آموزش و پرورش نهاوند از اجرای طرح شهید «بهنام محمدی» در هشت مدرسه شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۱۳۶۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

اجرای طرح شهید «بهنام محمدی» در ۸ مدرسه نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا غلامی در مراسم افتتاحیه طرح شهید «بهنام محمدی» در نهاوند ضمن تشکر از همکاری صمیمانه سپاه ناحیه نهاوند با آموزش و‌پرورش به سند تحول بنیادی آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح به امضای مقام معظم رهبری نیز رسیده است و طرح شهید «بهنام محمدی» در راستای همین سند تحول بنیادی است.

وی با اشاره به کلمه «تحول» افزود: در پشت کلمه «تحول»، هزاران معنا نهفته است و در راستای این تحول، سپاه پیش قدم شده و به کمک نیروهای آموزش و پرورش شتافته است.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند بیان داشت: برنامه و طرح شهید «محمدی» باقیات الصالحات است که فرماندهان ارشد سپاه با پایه‌ریزی این طرح قدم بزرگی در راه هدفمند کردن تعلیم و تربیت برداشته‌اند.

وی ادامه داد: ما در طرح تحول به دنبال تربیت دانش‌آموزانی هستیم که با انجام ساعت‌های ۶گانه به حیات طیبه برسند، بنابراین باید بسترهای تعلیم و تربیت را فراهم کنیم .

غلامی با بیان اینکه این تربیت دارای سه ضلع اصلی خانواده، دانش آموز و مربی است، گفت: لازم است که خانواده‌ها در این طرح در کنار ما باشند.

وی عنوان کرد: این طرح شاید زمان‌بر باشد اما کاری کارشناسی شده است که به طور قطع در بلند مدت مثمرثمر خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند یادآور شد: آموزش و پرورش آماده برگزاری و اجرای این طرح و برنامه است و در شروع کار دو مدرسه در بخش خزل و ۶ مدرسه در سطح شهر نهاوند مجری این طرح خواهند بود.

وی با اشاره به همکاری آموزش و پرورش و سپاه در اجرای طرح خاطرنشان کرد: در این راه بیعت سپاه و آموزش و پرورش بیعت معنوی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات