خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس خبر داد:

اعزام 500 نفر از بسیج جامعه پزشکی فارس به کربلای معلی

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس: با توفیق الهی قریب به 500 نفر از همکاران جامعه پزشکی امسال توفیق خدمت رسانی به زائران سید الشهداء (ع) را پیدا کردند.
کد خبر: ۹۰۷۱۳۷۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس؛ کاروان بسیج جامعه پزشکی استان فارس جهت برپایی درمانگاه برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به زائران پیاده روی اربعین، شب گذشته عازم عتبات عالیات شدند.
 
دکتر فرخ بهارلویی مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس در گفت و گو با خبرنگار تنویر ضمن تشریح جزئیات بیشتر از این اعزام، گفت: با توفیق الهی قریب به 500 نفر از همکاران جامعه پزشکی امسال توفیق خدمت رسانی به زائران سید الشهداء (ع) را پیدا کردند.
 
وی افزود: تیم اعزامی بسیج جامعه پزشکی استان فارس متشکل از متخصصین رشته های مختلف، پزشکان عمومی، داروسازان، دندانپزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و دیگر رشته های دانشگاه علوم پزشکی و جامعه پزشکی استان می باشد.
 
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس ادامه داد: در مجموع 11 تیم برای برپایی 11 درمانگاه اعزام می شوند که 3 تیم قبلاً در کربلای معلی مستقر شده و مشغول خدمت رسانی به زائران می باشند.
 
لازم به ذکر است که مابقی تیم های جامعه پزشکی با 7 دستگاه اتوبوس شب گذشته عازم کشور عراق شدند تا خدمات درمانی و بهداشتی به زائران اربعین حسینی ارائه دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار