پس از آنکه آقای آخوندی وزیر وقت راه و شهرسازی به مراتب با تخریب ماهیت طرح مسکن مهر به دولت اسبق ایراد گرفت، از طرح مسکن اجتماعی سخن گفت و متأسفانه بعد از دو سال هیچگونه عملیات اجرایی از این طرح به چشم نمی خورد.
کد خبر: ۹۰۷۱۳۷۴
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

محمود ایلخان مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با تأکید بر لزوم ساماندهی وضعیت نامطلوب مسکن در کشور گفت: امروز قیمت های سربه فلک کشیده مسکن بخصوص در پایتخت نشان از بی تدبیری وزارت راه و شهرسازی در حوزه مسکن دارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از طرح هایی که می توانست بازار مسکن را بخوبی مدیریت کند طرح مسکن مهر بود، البته این را قبول داریم که این طرح دارای ضعف هایی هم بود اما اینکه بخواهند به کلی اجرای آن را متوقف کنند اصلا کار درستی نبود، وزارت راه و شهرسازی با برطرف کردن نقاط ضعف مسکن مهر می توانست این طرح را که مورد استقبال قشر متوسط جامعه بود، توسعه دهد.

ایلخان با بیان اینکه تخریب مسکن مهر بیشتر با اهداف جناحی و سیاسی صورت گرفت، افزود: پس از آنکه آقای آخوندی وزیر وقت راه و شهرسازی به مراتب با تخریب ماهیت طرح مسکن مهر به دولت اسبق ایراد گرفت، از طرح مسکن اجتماعی سخن گفت و متأسفانه بعد از دو سال هیچگونه عملیات اجرایی از این طرح به چشم نمی خورد.

ارسال نظرات