خبرهای داغ:
ثبت بیشترین میزان صدقات پرداختی مردم خیر آذربایجان شرقی در تاریخ فعالیت کمیته امداد؛
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: مردم نیکوکار این استان در مهرماه امسال یک میلیارد و 220 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که این مبلغ بیشترین میزان صدقات جمع آوری شده در تاریخ فعالیت کمیته امداد استان بوده است.
کد خبر: ۹۰۷۱۳۷۸
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی، با اعلام اینکه میانگین سرانه پرداخت صدقه برای هر نفر در آذربایجان شرقی 305 تومان در ماه است، بیان کرد: صدقات مردمی بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده از خانوارهای تحت حمایت و اولویت‌بندی مشکلات اساسی آن ها توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه 9 هزار و 919 تومان سرانه دریافتی هر مددجو از صدقات مردم است، ادامه داد: مردم نیکوکار این استان در هفت ماهه امسال هفت میلیارد و 722 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 درصد رشد داشته است.

کلامی با تاکید به اینکه افزایش مشارکت های مردمی نشان دهنده اعتماد مردم به کمیته امداد است، عنوان کرد: صدقات جمع‌آوری‌شده هر شهر برای مردم همان شهر و طبق دستورالعمل‌های لازم در سرفصل‌های کمک‌های موردی خاص، امور بهداشت و درمان، کمک به دانش‌آموزان نیازمند، تأمین مسکن، ازدواج، وام قرض الحسنه و اشتغال‌زایی مددجویان هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با دعوت از مردم آذربایجان شرقی برای استفاده از روش های نوین پرداخت صدقات، افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند از روش‌های آسان همچون تلفن گویای 0968877، نصب نرم‌افزارهای موبایلی «سکه» و «سنا» یا از طریق واردکردن کد #041*8877* از طریق تلفن همراه، نسبت به پرداخت صدقات خود اقدام کنند.

ارسال نظرات