خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانشجویی استان سمنان در دیدار ریاست دانشگاه تغذیه و علوم غذایی آرادان گفت: خواستار تقویت و گسترش روابط در همه زمینه ها هستیم.
کد خبر: ۹۰۷۱۴۰۵
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمسار، فرمانده بسیج دانشجویی استان سمنان به همراه جمعی از کارکنان بسیج دانشجویی و دانشجویان بسیجی با دکتر قدس ریاست دانشگاه تغذیه، علوم غذایی و مدیریت های پزشکی آرادان دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدای این دیدار که به میزبانی دانشگاه تغذیه و علوم غذایی آرادان برگزار شد ، دهرویه فرمانده بسیج دانشجویی استان سمنان با اشاره به فعالیت های انجام گرفته در سال گذشته به بیان عملکرد این فعالیت ها پرداختند.
وی در ادامه با توجه به برنامه های آتی بسیج دانشجویی استان در زمینه های مختلف تخصصی و عمومی ، خواستار تقویت و تحکیم روابط در ابعاد گوناگون شد.
فرمانده بسیج دانشجویی استان سمنان همچنین صحبت های خود را با این سوال به پایان برد که برای یک خروجی خوب از این دانشگاه چه کاری می توانیم بکنیم؟
در ادامه این دیدار دکتر قدس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای شادلو مسئول دفتر بسیج دانشجویی در شهرستان گرمسار ، از تقویت و گسترش همکاری ها در همه ابعاد با بسیج دانشجویی استقبال نمود.
وی همچنین با توجه به برنامه های پیش روی این دانشگاه ، افزایش مدیریت های های پزشکی را یکی از اولویت های این دانشگاه عنوان نمود.
در انتها شادلو مسئول بسیج دانشجویی شهرستان گرمسار با ارائه ی گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در سال 96 ، به بیان برنامه های آتی خود در سال جاری پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها