خبرهای داغ:
توسط غرفه قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا؛
شیوه های امر به معروف و نهی از منکر در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز توسط غرفه قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا آموزش داده می شود.
کد خبر: ۹۰۷۱۴۱۶
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول غرفه قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا با اشاره به این خبر، گفت: هدف از شرکت در نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه است. 

شیرین سلمانی در تشریح فعالیت های این قرارگاه، خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی برای تذکر لسانی، تکریم ارباب رجوع و میز خدمت، استمرار مقابله با دجال واره، هدایت جریان مد و لباس، ارتباط با طراحان مد و ترویج نمازخوانی  از اهم برنامه ها و فعالیت های این قرار گاه است. 

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه هایمان طرح خانه های دین است. در این طرح با استفاده از افراد تحصیل کرده، اساتید دانشگاه، طلاب و افراد آموزش دیده در هیات رزمندگان اسلام قرار است تا اطلاعات محتوای صحیح دینی در اختیار گردانندگان مراسمات دینی خواهران گذاشته شود. 

سلمانی درباره فرهنگ سازی تذکر لسانی در جامعه افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری نیز به این مساله تاکید داشته اند، برنامه های متنوعی برای ترویج این فرهنگ در مباحث مختلفی چون حجاب و مسائل عقیدتی در نظر گرفته ایم. 

وی در پایان با اشاره به استقبال عموم مردم از نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز گفت: بروشورها، پوسترها و کتاب هایی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر آماده شده است که جهت معرفی به مخاطبین در نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و ششمین نمایشگاه نشر دیجیتال از ٢٩ مهر تا چهارم آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقه مندان می توانند هر روزه از ساعت ١٠ تا ٢٠ از این نمایشگاه دیدن کنند.

ارسال نظرات