دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی لرستان تجلیل شدند

در مراسمی دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی استان لرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۰۷۱۴۶۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، در مراسمی دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی استان لرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان در این آئین ضمن تشریح نحوه ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در این جشنواره گفت: اظهار کرد: در ابتدا دستگاه‌ها خود ارزیابی را از عملکردشان انجام می‌دهند، پس از انجام اصلاح و تغییرات، اطلاعات به سازمان امور اداری استخدامی کشور ارسال می‌شود.

علی هادی چگنی بیان کرد: در نهایت سازمان امور اداری استخدامی کشور عملکرد دستگاه‌ها را جهت ارزیابی نهایی و بررسی‌های میدانی به سازمان‌های مدیریت برنامه‌استان‌ها ارجاع می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در سطح استان 80 دستگاه اجرایی قابلیت ارزیابی را در جشنواره شهید رجایی داشتند، با این وجود 52 دستگاه در ارزیابی جشنواره شرکت کردند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان جهت ارزیابی عملکرد به پنج گروه تقسیم شدند، افزود: این گروه‌ها شامل علمی-آموزشی و فرهنگی، عمومی-اجتماعی و قضائی، شرکت‌ها-بانک‌ها و بیمه‌ها، زیربنایی و تولیدی، حمایتی-سلامت و بهداشت بود.

هادی‌چگنی ادامه داد: از گروه علمی-آموزشی و فرهنگی، اداره‌کل آموزش‌وپرورش لرستان در مجموع شاخص‌‌های عمومی و اختصاصی رتبه برتر را کسب نمود، همچنین در گروه عمومی-اجتماعی و قضائی، اداره‌کل امور مالیاتی توانست رتبه برتر این گروه را کسب کند.

وی شرکت آب‌وفاضلاب شهری را دستگاه برتر گروه شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها عنوان و تصریح کرد: اداره‌کل شیلات و دانشگاه علوم‌پزشکی به‌ترتیب دستگاه‌های برتر در گروه‌های زیربنایی و سلامت بودند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان اظهار داشت: همچنین اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و اداره‌کل تبلیغات اسلامی بیشترین رشد عملکرد را نسبت به سال گذشته داشته‌اند.

هادی‌چگنی، اداره‌کل‌های امور اقتصاد و دارایی، ثبت احوال و استاندارد را به عنوان سه دستگاه برتر لرستان از نظر کسب بیشترین امتیاز‌ها در بین همه دستگاه‌های اجرایی شرکت‌کننده در جشنواره استانی شهید رجائی عنوان کرد.

وی بیان داشت: همچنین اداره‌کل‌های حفاظت محیط‌زیست، جهاد کشاورزی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص شاخص‌های اختصاصی بیشترین امتیاز را کسب کردند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با اشاره به افزودن ارزیابی دستگاه‌های شهرستانی به‌صورت جداگانه در جشنواره شهید رجایی امسال، بیان داشت: فرمانداری‌های خرم‌آباد و بروجرد توانستند با کسب بیشترین امتیاز حائز رتبه‌های برتر در بین 11 شهرستان شوند.

هادی‌چگنی گفت: همچنین اداره‌‌ انتقال خون خرم‌آباد به‌ عنوان واحد برتر شهرستانی انتخاب شد.

وی با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها نقش بسزایی در برنامه‌های توسعه‌ای استان داشته‌اند، افزود: دانشگاه لرستان، بانک ملی و شرکت گاز لرستان با وجود شرکت نکردن در جشنواره، اما از سوی شوراها بر اساس موارد تعریف‌شده به‌عنوان دستگاه‌های برتر در جهت توسعه استان برگزیده شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار