دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر لرستان گفت: مراکز ماده 42 در مناطق بد آب‌وهوای استان برای نگهداری قاچاقچیان و معتادان متجاهر ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۱۴۷۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،

مجتبی بیرانوند ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با موادمخدر لرستان اظهار کرد: در شش ماهه امسال نیروی انتظامی استان کشفیات خوبی داشته و نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: کشفیات مواد مخدر نیروی انتظامی لرستان در 6 ماهه نخست سال گذشته 2 تُن و 469 کیلوگرم انواع مواد مخدر بوده که این میزان امسال به 2 تُن و 654 کیلوگرم افزایش یافته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر لرستان با اشاره به کشفیات موادمخدر سازمان اطلاعات استان بیان داشت: اداره‌کل اطلاعات استان طی 6 ماهه نخست سال گذشته 617 کیلوگرم موادمخدر کشف کرده که این میزان در نیمه امسال 447 کیلوگرم بوده است.

بیرانوند تصریح کرد: سپاه پاسداران استان نیز رشد 100 درصدی در زمینه کشف موادمخدر داشته به‌نحوی‌که میزان کشفیات طی 6 ماهه 96، صفر بوده حال اینکه این مقدار برای مدت مشابه امسال پنج کیلو ماده مخدر هروئین بوده است.

وی با اشاره به پیش‌رو بودن هفته اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی آن گفت: 22 تا 28 آبان هفته اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی آن در مدارس نام‌گذاری شده است، سال گذشته برنامه‌های متنوعی در این زمینه انجام شد که امیدواریم امسال نیز شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف با رویکرد شادی و نشاط در مدارس شویم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع جمع‌آوری معتادان متجاهر در استان اشاره و تصریح کرد: بیشترین معتادان متجاهر در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، دورود و الیگودرز حضور دارند که ضمن ایجاد مشکلات ناامنی برای دیگر شهروندان، چهره زشتی را نیز به شهر بخشیده‌اند.

وی از ایجاد مراکز ماده 42 در مناطق بد آب‌وهوای استان جهت نگهداری قاچاقچیان و معتادان متجاهر خبر داد و گفت: درصدد ایجاد ندامتگاه‌هایی در یکی از نقاط بد آب‌وهوای استان جهت نگهداری قاچاقچیان و معتادین متجاهر هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات