با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان:
جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فنوج با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در ناحیه فنوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۱۴۷۵
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج، جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسئولین ستاد استانی در شهرستان فنوج برگزارشد،  در این جلسه سرهنگ پاسدار محسن اکبری دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بیان فرمودند که تمامی امورات مسلمین برپایه امر به معروف و نهی از منکر است از ابتدا تمام انبیا برای همین فرضیه آمده اند و وظیفه ما هم ادامه دهنده راه پیامبران است .

وی در ادامه بیان کرد: که در حال حاضر بزرگترین معروف انقلاب اسلامی است تمامی تلاش‌ها بر این بوده که این نظام برپایه دین اسلام شکل بگیرد و این خود یک معروف است و مهمترین نکته در این مورد توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری است و سخنان حضرت آقا را سرلوحه خود قرار بدهیم .

اکبری گفت: دیدگاه امام خمینی (ره) در خصوص این فریضه ایجاد وزارتخانه امر به معروف و نهی از منکر بود .

و در پایان جلسه مولوی سید محمدعلی قریشی امام جمعه اهل سنت شهرستان بعنوان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان معرفی و سروان پاسدار روح الله زمانی نیا بعنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر حکم‌های خود را از دبیر ستاد امر به معروف استان دریافت کردند.
ارسال نظرات