دادستان دادگاه عمومی و انقلاب:

پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس ضروری است

دادستان دادگاه عمومی و انقلاب مرکزاستان در جلسه کمیسیون آسیب‌های اجتماعی مراکز علمی و آموزشی گفت: آسیب‌های اجتماعی یکی از مسائل ضرورت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس مهم جامعه است و آموزش نقش مهمی در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در گروه سنی نوجوانان و جوانان دارد.
کد خبر: ۹۰۷۱۴۷۶
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸
حجت الاسلام ادیبان ارائه راهکار‌های نوینِ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی درمراکز آموزشی را از اهداف برگزاری این نشست برشمرد و افزود:برگزاری کارگاه‌های آموزشی با هدف شناسایی و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی در مراکز آموزشی به ویژه در مدارس ضروری است.
وی ریشه اغلب آسیب پذیری‌های اجتماعی دانش آموزان را نبوداطلاعات کافی آن‌ها با مهارت‌های اجتماعی عنوان کرد و از کارشناسان و مسئولان آموزش و پرورش، حوزه علمیه، صدا وسیما، وکارشناسان انتظامی و قضایی خواست در زمینه آگاهی بخشی و ارائه راهکار‌های مقابله با انواع آسیب‌های اجتماعی به قشر جوانان و نوجوانان تلاش کنند.
در این جلسه مقرر شد با ارائه اطلس آسیب‌های اجتماعی از سوی آموزش و پرورش استان و حضور کارشناسان قضایی در مدارس، دانش آموزان در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی آموزش‌های لازم را فرا گیرند.
ارسال نظرات