کارگردان و نویسنده فیلم داستانی «استشهادی برای پسرم علی» ادامه داد: با اتمام مراحل پایانی تصویربرداری، فیلم در مرحله تدوین قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۰۷۱۵۳۴
|
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، «محسن کریمیان» فیلم «استشهادی برای پسرم علی» را روایت عاشقانه‌ای از یک مادر برای پسر عنوان کرد و گفت: همچنین فداکاری‌های این مادر در فراز و نشیب‌های فیلم کاملا مشهود است.
تصویر برداری این فیلم 30 دقیقه‌ای به مدت 10 روز در منطقه لفور شیرگاه انجام شد.

کارگردان و نویسنده فیلم داستانی «استشهادی برای پسرم علی» ادامه داد: با اتمام مراحل پایانی تصویربرداری، فیلم در مرحله تدوین قرار می گیرد.

وی از «راحله پاشایی» به عنوان نویسنده این فیلم یاد کرد و افزود: داستان این فیلم سرگذشت مادر شهیدی را به تصویر می‌کشد که پسر خود را در کودکی به واسطه اتفاقی به خانواده برادر شوهرش می سپارد و پسر در جوانی در جنگ به شهادت می رسد و پس از سال‌ها پیکرش بر می گردد و مادر برای بازپس گیری فرزندش به دنبال استشهاد از اهالی قدیمی محل می‌رود که در این بین با اتفاقاتی روبرو می شود.

کریمیان از «سید شهاب الدین طباطبایی» نیز به عنوان همکار تهیه کننده، «محمد نورانی» مدیر فیلمبرداری، «هادی بهشتی» مدیر صدابرداری و«احمد عالمی» مدیر تولید فیلم یاد کرد.

این نویسنده و کارگردان همچنین به هنرمندی «زهرا سعیدی»، «حسین توشه» و «سید شهاب الدین طباطبایی» و جمعی از بازیگران استانی و بومی منطقه اشاره کرد و گفت: این فیلم با هدف شرکت در جشنواره عمار و مقاومت در دست تهیه است.

وی افزود: زبان هنر بهترین، گویا ترین و موثرترین شیوه برای انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس به نسل امروز در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن است.

این نویسنده، فیلم «استشهادی برای پسرم علی» را روایت عاشقانه ای از یک مادر برای پسر عنوان کرد و گفت: همچنین فداکاری‌های این مادر در فراز و نشیب‌های فیلم کاملا مشهود است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها