معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان:

آینده استان از لحاظ آمایشی تا سال ۱۴۰۴تغییر می یابد

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در نشست خبری با اصحاب رسانه با تشریح وضعیت استان زنجان در سازمان برنامه ریزی استان زنجان گفت: از سال ۱۳۲۷مدیریت و برنامه ریزی در ایران تشکیل یافته است .
کد خبر: ۹۰۷۱۵۳۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ احمد خداوردی با تعریف اینکه آمایش یک برنامه ریزی منطقی با تمام ابعاد روی زمین است اظهار داشت: می‌توان با آمایش سرزمینی شاهد رشد و توسعه متوازن در استان و کشور بود.

وی با بیان اینکه کار آماری در کل دنیا جزو کارهای پرهزینه است تصریح کرد: از سال ۱۳۸۵استانها مکلف شدند آمایش سرزمینی را انجام دهند.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با تاکید براینکه استان زنجان به پنج منطقه برنامه ریزی تقسیم بندی شده است عنوان کرد: ابهر،طارم،ایجرود،ماهنشان و نیک پی از واحد های برنامه ریزی استان می باشند.

خداوردی با بیان اینکه آینده استان از لحاظ آمایشی تا سال ۱۴۰۴تغییر می یابد ،ابراز کرد: مطالعات سرزمین آمایشی استان به اتمام رسیده و در سطح ملی به زودی تصویب خواهد شد .

وی تصریح کرد: وضع تخصیص های ابلاغ شده بر سازمان برنامه و بودجه استان زنجان نسبت به سالهای گذشته خوب است.

خداوردی با استفاده از اطلاعات مطالعه آمایش مدیران دستگاه‌ها می‌توانند بهترین تصمیم‌ها را گرفت و سیاست‌های مناسبی را برای آینده داشته باشیم خاطر نشان کرد: بیشترین درآمدهای استان از طریق مالیات کسب می شود.

ارسال نظرات