خبرهای داغ:
جواد حق لطفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در نشست شورای راهداری استان ازآمادگی ادارات شهرستانهای تابعه این اداره کل براي اجراي طرح راهداري زمستاني سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۱۵۴۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، جواد حق لطفی با اعلام این خبرگفت : طی برنامه ریزی های بعمل آمده از ابتدای سال جاری عمليات تعمیر و نگهداری ماشين آلات راهداری این اداره کل در دستور كار قرارگرفت، 

وی در ادامه بیان کرد: تعمير و تجهيز اين ماشين آلات و آماده بكار نمودن آنها چه قبل از فصل بارش و چه در طول فصل زمستان از اهميت ويژه اي برخوردار مي باشد تا عوامل راهداري بتوانند بموقع براي بازگشايي و برف روبي راهها با توجه به اهميت و تردد محورهای مواصلاتی استان اقدام نمايند. 

وی اظهار داشت : در طرح زمستاني سال جاری 300 نفر ازپرسنل راهداري بصورت مستقيم حضور فعال و شبانه روزي دارند و اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان قزوين همزمان با آغاز زمستان با استفاده از 288 دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین و سنگین در 26 راهدارخانه استان مستقر شده اند و عمليات راهداري زمستاني را انجام مي دهند.

معاون راهداری اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان در خصوص میزان ماسه و نمک خریداری شده برای زمستان سال 97 عنوان کرد: ماسه خریداری شده 20 هزار تن و همچنین نمک خریداری شده 10 هزار تن می باشد که برای استفاده در فصل بارش و مواقع مورد نیاز در راهدارخانه های سطح استان ذخیره شده اند. 

حق لطفی بیان داشت : امیدواریم با ايجاد بسترهاي لازم و ارتقاء سطح خدمات راهداری رضايتمندي هموطنان را در این زمینه فراهم نماییم.

لازم به ذکر است این نشست با حضور معاون راهداری، روسای ادارت شهرستانهای تابعه، نگهداری ابنیه راهها، نگهداری راهها و کارشناسان در محل راهدارخانه قسطین لار واقع در محور قزوین- الموت برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها