جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: تا پایان فصل پاییز 84 کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در مساجد مناطق آسیب دیده و حاشیه شهر زاهدان برای آحاد مردم برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۷۱۵۶۸
|
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

سرهنگ پاسدار یوسف ارجونی، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان  در حاشیه کارگاه آموزشی و توجیهی پیشگیری از اعتیاد و موادمخدر در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان ضمن تشویق جوانان به مطالعه گذشته و تاریخ انقلاب گفت: از روزی که  نظام اسلامی با رهبری دینی بنا بر این گذاشت که روی پای خود بایستد و در مقابل ظلم و استبداد با شعار نه شرقی و نه غربی قرار گرفت، دشمنان انواع توطئه ها و دسیسه ها از ترور شخصیت ها، جنگ سیاسی، جنگ اقتصادی، جنگ فرهنگی و... علیه انقلاب را بکار گرفته اند، یکی از افتخارات انقلاب اسلامی این است که در طول این چهار دهه علی رغم همه کارشکنی ها ی جبهه استکبار، انقلاب اسلامی پیشرفت چشمگیری داشته است.
وی افزود: مردم ایران مردمانی قدر شناس هستند و شیعه و سنی در کنار هم از نظام اسلامی دفاع می کنند و امروز دشمن از وحدت و همبستگی میان شیعه و سنی ضربه خورده و همیشه به دنبال برهم زدن این اتحاد و همبستگی  است.
 
سرهنگ ارجونی با تاکید بر این مطلب که دشمن این اتحاد و همبستگی را برنمی تابد و باید مراقبت کنیم که خدایی نکرده گرفتار عملیات روانی دشمن نشویم ادامه داد: افزایش آگاهی و روشنگری آحاد مردم برای پیشگیری از اعتیاد و مواد مخدر از اهداف قرارگاه فرهنگی جواد الائمه(ع) است.
 
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان تصریح کرد: تا پایان فصل پاییز 84 کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در مساجد مناطق آسیب دیده و حاشیه شهر برای آحاد مردم و تعداد 71 کلاس آموزش پیشگیری از اعتیاد در مدارس متوسطه پسرانه و دخترانه زاهدان برگزار می شود.
 
 گفتنی است از ابتدای سال تاکنون 8 جشنواره ورزشی بازیهای بومی محلی در مناطق حاشیه و آسیب پذیر شهرستان زاهدان با همت قرارگاه فرهنگی جواد الائمه(ع) سپاه ناحیه زاهدان برگزار شده است.
ارسال نظرات