امام جمعه اراک:

روحانیون دربرابر توطئه‌های دشمنان نقش آفرینی کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: راه حل مقابله با توطئه دشمنان بصیرت و آگاهی جامعه و انتقال دستاوردهای نظام اسلامی به لایه‌های مختلف جامعه است
کد خبر: ۹۰۷۱۶۰۰
|
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در کلاس تفسیر قرآن کریم گفت: روحانیون از اقشار موثر و مهم جامعه به شمار می‌روند به‌طوری‌که سال‌های پیش از انقلاب این قشر همواره در صحنه بوده و هست به همین دلیل نقش روحانیون در جامعه اسلامی ایران نقشی مهم و بی‌بدیل است.

وی اضافه کرد: روحانیون شبکه ارتباط مستقیم به صورت چهره به چهره با مردم را در اختیار دارند به سبب این اهمیت، روحانیون دارای جایگاه ویژه‌ای در میان مردم هستند که این مهم در پیشبرد اهداف نظام اسلامی ایران همواره موثر و نقش افرین است. پس وظیفه روحانیون در جامعه اسلامی، در حراست از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی سنگین‌تر می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلح نظام گفت: روحانیون نقش محوری و کلیدی در شکل‌گیری و صیانت از انقلاب اسلامی ایران بر عهده داشته و دارند چراکه دشمنان نظام اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی و دلیل آن مبانی و شاخص‌های دینی پایه‌گذاری شده در انقلاب اسلامی است که از ابتدا در‌صدد ایجاد تفرقه و نفاق بین حاکمیت و مردم بوده‌اند که بصیرت افزایی راه مقابله با این دسیسه شوم است.

امام جمعه اراک در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان ملت ایران هر روز تلاش دارد تا با بزرگ جلوه دادن مشکلات اجتماعی روحیه یاس و نا‌امیدی را در جامعه نشر دهند که راه حل مقابله با این توطئه بصیرت و آگاهی جامعه و انتقال دستاوردهای نظام اسلامی به لایه‌های مختلف جامعه است که در این راستا روحانیون رسالت سنگینی برعهده دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار