خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر (عج)خبر داد:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) گفت: بیش از ۳۵ برنامه در طول سال توسط سازمان بسیج دانش آموزی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۷۱۸۸۸
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، رضا ابراهیمی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر (عج) صبح امروز درنشست خبری و مطبوعاتی که در سالن کنفرانس مجتمع شهید آوینی برگزار شد در خصوص هفته دانش آموزی گفت: هفته بسیج دانش آموز به دلیل تقارن با اربعین و شهادت شهید محمد حسین فهمیده از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.و هر روز باشعار مخصوص برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: روز ۷ آبان ماه با عنوان دانش آموز بسیجی اخلاق و پایداری2-دانش آموز بسیجی خلاقیت و نوآوری۳-دانش آموز بسیجی بصیرت و ولایتمداری4-دانش آموز بسیجی انتظار و عدالت خواهی5-دانش آموز بسیجی شجاعت و آرمانخواهی6-دانش آموز بسیجی مقاومت و استکبار ستیزی در این روز برنامه های مختلفی برگزار می شود از جمله طرح بهنام محمدی که در مدت ۶سال در دستور کار قرار خواهد.

ابراهیمی افزود: طرح بهنام محمدی در تهران اجرا و خروجی موفقی داشته که اکنون به سراسر کشور ابلاغ شده و در قزوین برای سال اول برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف ضمن تاکید بر گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: بیش از ۱۵ برنامه در هفته دانش آموز برگزار و عمده اهداف این برنامه ها تربیتی فرهنگی و آمادگی همه جانبه برای دفاع از انقلاب می باشد. لذا در سال ۹۷ بیش از ۵۰۰۰نفر دانش آموز دختر و پسر به مناطق جنگی راهیان نور در جنوب و غرب اعزام خواهیم داشت و مرحله اول به استان کرمانشاه به پایان رسیده که مرحله دوم از ۱۲مهرماه به بعد اعزام به جنوب خواهیم داشت.

 

1002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها