دومین یادواره ۲۹ شهید منطقه نوغاب گناباد برگزار شد

دومین یادواره ۲۹ شهید منطقه نوغاب گناباد با حضور گسترده مردم گناباد در هیئت مجمع الذاکرین نوغاب برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۱۸۹۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ برگزاری مراسم تشییع جنازه نمادین شهدا، نمایشگاه یادبود دوران دفاع مقدس، انجام نمایش آیینی و برگزاری مراسم مداحی و سخنرانی از جمله برنامه‌های این یادواره بود.

حسین خسروی از یادگاران دوران دفاع مقدس در این مراسم با بیان اینکه مهمترین وظیفه ما در برابر شهدا دفاع از آرمان‌های آنهاست، گفت: ما در برابر شهدا مدیون هستیم، آزادگان و شهدا رنج‌های فراوانی را متحمل شدند تا از کشور و انقلاب محافظت کنند.

وی با بیان اینکه با وجود مشکلات کنونی، ثمره خون شهدا امروز در منطقه و با قدرت گیری نیرو‌های طرفدار جبهه مقاومت در عراق و لبنان در سال جاری در حال مشاهده است.

هادی سیاسی سپاه استان بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، برنامه دشمن در سال جاری را فشار اقتصادی و ایجاد فشار روانی در جامعه عنوان نمود.

خسروی با انتقاد از برخی بی تدبیری‌ها در بازار اظهار کرد: مردم گرانی را تحمل می‌کنند، چون می‌دانند در عرصه اقتصادی با دشمن در حال جنگ هستیم، اما مردم هر روز یک قیمت را نمی‌پذیرند، انتظار دارند که نظارت بیشتری بر بازار صورت گیرد.

وی ضمن بیان برخی خاطرات دوران دفاع مقدس، از مردم خواست نسبت به هم رحم داشته باشند و در شرایط کنونی منازل را به انبار‌های احتکار تبدیل نکنند.

خسروی در پایان گفت: وظیفه ما این است که به دستورات مقام معظم رهبری عمل کنیم، چون به تجربه ثابت شده است که هر جا به توصیه‌های ایشان عمل کردیم به موفقیت و پیروزی رسیده ایم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها