خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهر چرمهین:

کلید حل مشکلات کشور فقط با توکل به خدا و اصلاحات اسلامی امکان پذیر است

حجت الاسلام رحیمی امام جمعه موقت شهر چرمهین از شهرستان لنجان گفت : کلید حل مشکلات کشور گم نشده است ،کلید حل مشکل فقط با توکل به خدا و اصلاحات اسلامی امکان پذیر است و هر کجا اسلام باشد مشکلات حل می شود.
کد خبر: ۹۰۷۱۹۰۹
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان ، حاج آقا رحیمی امام جمعه موقت شهر چرمهین در خطبه های نماز عبادی ، سیاسی جمعه این هفته گفت : دین اسلام تنها دینی است که بر حق است خداوند در آیه اکمال این را بیان نموده است ودر کتابهای آسمانی قبلی هم به این دین که به دست پیامبر آخر زمان می آید بشارت داده است .

ایشان ادامه دادند که : خداوند در قرآن مشخص نموده است که فقط دو حزب داریم که یکی حزب الله و دیگری حزب شیطان است و هر گاه که در انتخاب و یا برخورد با این دو حزب ماندیم باید همانند پیامبر اعظم محمد (صلولت الله علیه)مباهله کنیم و از هیچ چیزی نترسیم .

امام جمعه موقت چرمهین در خصوص مشکلات اقتصادی وسیاسی اخیر گفتند: کلید حل مشکلات کشور گم نشده است ،کلید حل مشکل فقط با توکل به خدا و اصلاحات اسلامی امکان پذیر است و هر کجا اسلام باشد مشکلات حل می شود.

ایشان ادامه داد:این توافق برجام و خارج شدن آمریکا از آن نشان داد که آمریکا همان استکبار قبلی است که در زمان مصدق در ایران کودتاه کرد ، در اول انقلاب می خواست به ایران حمله کند که در بیابانهای طبس زمین گیرشد و شکست خورد و در زمان جنگ با تمام قوا و نیرو به صدام کمک کرد و حتی هواپیمای مسافربری ما را توسط ناو خودشان زد.

حاج آقا رحیمی گفت: راه حل مشکل این است که ، باید این تفکر که "مذاکره با آمریکا راه حل مشکل است" را از ذهن برداشت. ما چون ضعف نشان دادیم آمریکا هم گستاخ شد و از برجام خارج شد و انتخابهای ما حق مسلم ما را گرفت .

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار