خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قزوین 

نباید دستاورد عظیم انقلاب، لابلای پرونده ها بماند

حجت الاسلام قابل گفت: حیف است این دستاورد عظیم، در پرونده ها بماند و بیان نشود و دشمن تلاش کند مردم را ناامید کرده و در محاسبات غلط خود نظام را با نظام دیکتاتور رضاخان مقایسه کرده و پیروز شود و این یک وظیفه ملی و انقلابی است که عملکرد نظام را به اطلاع مردم و نسل جوان برسانیم. 
کد خبر: ۹۰۷۱۹۴۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، شورای سیاستگذاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام قابل، رئیس دفتر شورای نگهبان در قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار، معاونین امور اقتصادی و عمرانی استاندار، مدیران دستگاهها و مسوولان و نمایندگان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

حجت الاسلام قابل در این جلسه بیان کرد: در بحث برگزاری مراسم سیزده آبان و دهه فجر، به تناسب تصمیم گیری هریک از استانها یکی از این دو راه مطروحه یعنی راهپیمایی و یا گردهمایی انتخاب می شود و با توجه به اینکه ستیز امریکا جدی تر شده باید حضور مردم بیشتر و مبارزه انقلاب جدی تر شود.

 وی گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید بیلان و عملکرد نظام را هم در مقابل دید جوانان و نوجوانان خودمان و هم در مقابل دید جهانیان قرار دهیم. در این انقلاب به لحاظ ماهیت مردمی و رهبران دلسوز، خدمات قابل توجهی ارائه شده که نشان افتخاری برای ارائه به جهانیان است.

امام جمعه موقت قزوین اظهار کرد: حیف است این دستاورد عظیم، در پرونده ها بماند و بیان نشود و دشمن تلاش کند مردم را ناامید کرده و در محاسبات غلط خود نظام را با نظام دیکتاتور رضاخان مقایسه کرده و پیروز شود و این یک وظیفه ملی و انقلابی است که عملکرد نظام را به اطلاع مردم و نسل جوان برسانیم. 

حجت الاسلام قابل عنوان کرد: در راستای اطلاع رسانی عملکرد انقلاب به جامعه، صدا و سیما باید با ایجاد برنامه های متنوع و در راستای انقلاب، بازتاب حقایق انقلاب باشد و صاحبان قلم با ترسیم ماجراهای قبل و بعد انقلاب آنها را در معرض دید افکار جهانی قرار دهند. 

وی افزود: همچنان که ۱۹ دی ماه سالروز قیام مردم قم موضوعی تقویمی شده، قیام مردم در قزوین در ۷ دی ماه بوده باید بنوعی این قیام نیز کشوری شود و پیشنهاد میشود این موضوع بزرگنمایی شود.

امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: ستادی تحت عنوان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در کل استانها تشکیل شده که ریاست ستاد امام جمعه قزوین و در شهرستانها نیز ائمه جماعات است که برای کارگروههای تشکیل شده هم احکامی صادر و تحویل شده است.

حجت الاسلام قابل گفت: امسال ۱۴ کارگروه داشتیم اما به لحاظ اهمیت موضوع چهلمین سالگرد انقلاب به ۲۱ کارگروه ارتقا یافته که در همین ستاد برنامه های مربوط به راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز برنامه ریزی می شود.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار