خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ارتباط دو سویه بین مديران شركت‌ها، صنعتگران و دانشگاه‌ها را زمینه‌ساز رشد اقتصادی دانست.
کد خبر: ۹۰۷۱۹۶۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در راستای همکاری های مشترک علمی، پژوهشی و فناوری و ارتباط صنعت و دانشگاه  نشست مشترک مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی و رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین برگزار شد.

حمیدرضاخانپور در این دیدار با اشاره به دستاوردهای پیوند صنعت و دانشگاه اظهار داشت: پیوند و ارتباط دوسویه صنعت و دانشگاه، شناخت بهتر نیازها و توانمندیهای صنعت، افزایش اعتماد صنعت به دانشگاهها، بالا رفتن سطح آموزشی و علمی کارکنان بخش صنعت و استفاده بهینه از ظرفیت های دانشگاه در رشد اقتصادی را مهمترین دستاورد پیوند این دو بخش عنوان کرد.

وی رونق تولید ملی و حمایت از از فارغ التحصیلان دانشگاهی و احیاءکاروزی در محیط واقعی کار را از اولویت ها دانست و اظهار داشت : مدیران شرکت‌ها و صنعتگران، دانشگاه‌ها که به عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور تلقی می شود با تحقق آن شاهد رشد و شکوفایی بخش‌های مختلف اقتصاد خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اشاره به مشوقها و برنامه های حمایتی برای شرکتهای دانش بنیان گفت: شرکتهای دانش بنیان متقاضی زمین صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی می توانند از امکان پرداخت یک سوم بخش نقدی بمیزان ده درصد و یا ده درصد بخشودگی نرخ حقوق انتفاع برخوردار و همچنین امکان تقسیط بخش غیر نقدی آنها تا ۴۸ ماه فراهم گردیده است.

در ادامه رضا رسولی رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین از تعامل صنعت و دانشگاه و برگزاری نمایشگاه تولید ملی و کالای ایرانی دانش بنیان و هایتک در هفته پژوهش خبر داد و اعلام کرد: زمینه حضور واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی هایتک و دانش بنیان در این نمایشگاه بصورت رایگان فراهم است.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها