آزادی:

انزجار مسلمانان به حضورنتانیاهو در عمان خط بطلانی بر پروژه معامله قرن است

دبیر جامعه رسانه اسلامی دانشجویان دانشگاه صدا و سیما گفت: انزجار مسلمانان و جوانان عمانی و فلسطینی و سایر بلاد اسلامی در محکومیت سفر نتانیاهو به عمان خط بطلانی بر پروژه معامله قرن است
کد خبر: ۹۰۷۲۰۲۲
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج،  محمدحسین آزادی دبیر جامعه رسانه اسلامی دانشجویان دانشگاه صدا و سیما در گفت: وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در واکنش به سفر نتانیاهو به عمان گفت: انزجار مسلمانان و جوانان عمانی و فلسطینی و سایر بلاد اسلامی در محکومیت سفر نتانیاهو به عمان خط بطلانی بر پروژه معامله قرن است.

وی ادامه داد: هشتگ‌هایی همچون «#لا_للتطبیع_مع_الکیان_الصهیونی»، «#عمانی_ضد_التطبیع» ترند فضای مجازی و توییتر شده اند این نشان از بیداری جوانان مسلمان دارد و این قبیل مواضع و واکنش‌ها نویدبخش آینده‌ای روشن برای جهان اسلام است.

آزادی تصریح کرد: جوانان مسلمان در کشور‌های مختلف مسیر استقامت یعنی راه عزت را در پیش گرفته اند و نمی‌خواهند همچون حاکمان خودباخته کشورهایشان مقهور قدرت‌های پوشالی غرب و نعره‌های آنان شوند.

وی تاکید کرد: سفر نخست وزیر رژیم منحوس صهیونیستی به عمان در راستای پروژه معامله قرنی است که آمریکا طراحی کرده و باید به پادشاه این کشور گفت که خاک بر سرت. در زمانی که قدرت اسلام در بزرگ‌ترین گردهمایی تاریخ یعنی اربعین حسینی به نمایش در می‌آید و کاخ‌های استکبار و صهیونیزم جهانی به لرزه در می‌آید و جهان مبهوت این عشق بازی و اتحاد است و تو بواسطه ترس و خفت و ذلتت از شقی‌ترین اشقیا که دستانش به خون کودکان و برادران مسلمانت آلوده است پذیرایی می‌کنی؟!  اگر دین نداری لااقل آزاده باش!
ارسال نظرات
آخرین اخبار