مردم و مسئولان توطئه دشمنان را خنثی می کنند

آزاد: استکبارجهانی همواره علیه نظام جمهوری اسلامی کینه توزی دارد و می خواهند چالش هایی ایجاد و انقلاب را به انزوا بکشانند اما هوشیاری مقام معظم رهبری و همراهی های مسولان و مردم توطئه های آنان را نقش برآب نموده است.
کد خبر: ۹۰۷۲۰۶۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرماندار رامسر گفت :انقلاب ما برگرفته از آموزه های عاشورایی است و درآستانه اجتماع بزرگ اربعین حسینی هستیم، باید از برکات این ایام بهره ببریم.
محمد آزاد در جلسه ستاد ۱۳ آبان افزود :انقلاب ما مبتنی برقیام عاشورایی است و درس آزادگی و استقلال را از سالارشهیدان آموختیم این مسیر با مشتاقان بیشتر ادامه دارد تا این پرچم بدست صاحب اصلی اش برسد.

️وی گفت: رویدادهای بزرگ تسخیر لانه جاسوسی ،روزتبعید حضرت امام (ره)،روز دانش آموز در یوم الله ۱۳آبان است باید باشکوهتر از گذشته با کیفیت و کمیت بیشتر برگزار شود.

️وی ادامه داد:استکبارجهانی همواره علیه نظام جمهوری اسلامی کینه توزی دارد و می خواهند چالش هایی ایجاد و انقلاب را به انزوا بکشانند اما هوشیاری مقام معظم رهبری و همراهی های مسولان و مردم توطئه های آنان را نقش برآب نموده است.

وی بیان داشت :انقلاب ما با شعار استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی مسیر خود رابا اقتدار طی می نماید.

وی افزود:جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه امسال باید باشکوهتر از هر زمان برگزارشود و دستاوردهای انقلاب تبیین شود.

وی ادامه داد:در یوم الله ۱۳آبان امسال با حضور همه اقشار و برنامه ریزی مسولان به زیبایی هرچه تمام تر برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار