یادآوری حماسه اربعین حسینی برای مومنین تکلیف است/ حرم امامزاده عبدالحق(ع) زیراب سه شنبه میزبان عاشقان ابا عبدالله(ع) در اربعین حسینی است

حماسه اربعین برای همه ما تکلیف ایجاد کرده است نمی توانیم نسبت به این مساله بی اعتنا و بی تفاوت باشیم، بی شک اربعین یک جلوه بسیار مهم در عرصه ولایت است و خداوند از ما سئوال می پرسد که با نعمت اربعین چه کردید؟ احساس مسولیت و نگرانی داریم در این رابطه که مبادا از امام حسین(ع) کم بگذاریم.
کد خبر: ۹۰۷۲۰۶۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار موسی حسین نژاد فرمانده سپاه سوادکوه و دبیر برگزاری مراسم اربعین حسینی در این شهرستان برنامه های مراسم اربعین حسینی را تشریح کرد.

فرمانده سپاه سوادکوه گفت: حماسه اربعین برای همه ما تکلیف ایجاد کرده است نمی توانیم نسبت به این مساله بی اعتنا و بی تفاوت باشیم، بی شک اربعین یک جلوه بسیار مهم در عرصه ولایت است و خداوند از ما سئوال می پرسد که با نعمت اربعین چه کردید؟ احساس مسولیت و نگرانی داریم در این رابطه که مبادا از امام حسین(ع) کم بگذاریم.

وی افزود: امروزه در خصوص اربعین، همه مردم و مسوولین احساس مسئولیت وتکلیف می کنند چون این مراسم مجلس جهانی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است و باید همیشه پر رونق برگزارشود.

دبیر برگزاری مراسم اربعین در سوادکوه اظهار داشت: به همین منظور در ستاد اربعین شهرستان که متشکل از روءسای ادارات، ائمه محترم جمعه شهرهای پل سفید وزیراب ،فرماندار وبخشداران ، شهرداران و شوراهای اسلامی زیراب، پل سفید و آلاشت مقرر شد که اربعین امسال در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام زاده عبدالحق برای همشهریانی که توفیق حضور در راهپیمایی اربعین به هر طریقی برای انان میسر نشد با ویژه برنامه های خاص از ساعت ۱۰ صبح سه شنبه ۸ ابان بصرف ناهار در ان مکان مقدس برگزار شود.

سرهنگ حسین نژاد یادآور شد: انتظار می رود ان شالله مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان سوادکوه، سلسله جلیله روحانیت و ائمه محترم جماعات شهرستان ، هیت های مذهبی ،رانندگان زحمتکش، جامعه ورزشی، پزشکان ساعی ومهندسین متعهد، اهالی پرتلاش رسانه، اقشار و خانوادههای معظم شهدا ، اصناف وکسبه متدین شهرستان در این اجتماع عظیم جهت باشکوه برگزار شدن این مراسم حضور یابند.

وی با دعای "یا رب الحسین بحق الحسین اشف صدر الحسین بظهور الحجة" مطلب خود را پایان رساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار