خبرهای داغ:
معاون اقتصادی استاندار:

مشکل اشتغال با نامه حل نمی‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر دغدغه دولت در موضوع اشتغال گفت: برخی هنوز به دنبال شغل هایی هستند که با محوریت دولت هدایت می شود و در این بین اولین گزینه برایشان نامه نگاری است اما باید بپذیریم که رفع این مشکل با نامه ممکن نیست.
کد خبر: ۹۰۷۲۰۶۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری،  علی جهانگیری در نشست روسای زون های تخصصی ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX2018 اظهار کرد: فرهنگ وابستگی به درآمد های نفتی هنوز در بین ما رواج دارد اما همین درآمدهای اندک نفتی نیز روزی به پایان می رسد و امروز برای آینده باید چاره اندیشی شود.

وی توجه به فعالیت های دانش بنیان وفناورانه را یکی از اصلی ترین مولفه ها در کاهش وابستگی به نفت عنوان کرد و گفت: امروز ناگذیر به توسعه فعالیت های دانش بنیان هستیم تا بتوانیم با افزایش ارزش افزوده محصولات تولیدی در جهت افزایش ثروت قدم برداریم.

جهانگیری، با تاکید بر ضرورت ارتباط تنگاتنگ فناوران و سرمایه گذاران به منظور تولید ثروت در جامعه گفت: یکی از برنامه هایی که نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی به دنبال آن است ایجاد تعامل سازنده بین سرمایه گذاران، صنعت گران و فناوران است و هدف اصلی ما در برگزاری این نمایشگاه نیز همین تعاملات گمنام و پوشیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به زون بندی های تخصصی در این نمایشگاه گفت: روسای زون های تخصصی وظیفه خطیری در این نمایشگاه برعهده دارند چرا که باید ضمن اشرافیت به مسائل در راستای تجاری سازی طرح های ارائه شده در نمایشگاه تمام همت خود را به کار ببندند چرا که این موضوع در نهایت به ایجاد اشتغال جوانان ما منجر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها