سرهنگ حسن مفخمی شهرستان از کشفیات ۲۵ میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران با اشاره به اینکه هدف قاچاق رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی است، اظهار داشت:به منظور مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات ملی طرح های مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح استان به اجرا در آمد.
کد خبر: ۹۰۷۲۱۱۲
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ حسن مفخمی شهرستان از کشفیات ۲۵ میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران با اشاره به اینکه هدف قاچاق رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی است، اظهار داشت:به منظور مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات ملی طرح های مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح استان به اجرا در آمد.

سرهنگ مفخمی با بیان این که، هدف سودجویان از قاچاق کالا علاوه بر کسب منفعت، تخریب ریشه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه است از کشف ۲۵ میلیارد و ۷۵ میلیون ریالی کالای قاچاق در استان طی یک ماهه گشته خبر داد و تصریح کرد:در این راستا ۱۷ هزار و ۸۲۰ نخ سیگار ، ۱۰ دستگاه موتورسیکلت ، ۴ هزارو ۷۶۹ قلم لوازم آرایشی و ۶۷ تن چوب جنگلی قاچاق از قاچاقچیان کشف شد.

وی کشف ۲۸ هزار و ۵۱۰ قلم مواد غذایی و ۱۵ هزارو ۳۵۴ عدد داروی خارجی قاچاق را از دیگر موفقیت های این طرح ها برشمرد و اظهار داشت: قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیدده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است.

مفخمی با بیان این که پدیده قاچاق ضربه به اقتصاد و هویت ملی کشور و همه برنامه ریزی های ملی است،اذعان داشت: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی و تعطیلی کارخانه ها ، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به این که قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون است و مبارزه با قاچاق کالااقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است و همه آحاد جامعه برای مقابله با آن مسئول هستند از مردم خواست برای حمایت از تولید ملی و اشتغتل جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها