امام جمعه تربت حیدریه:

دنیا طلبی محور همه شرارت‌ها و کج روی هاست/ دشمن به دنبال ایجاد نفاق و اختلاف بین امت اسلامی است

امام جمعه تربت حیدریه تاکید کرد: حب دنیا و دنیا طلبی محور همه شرارت ها، بدبختی‌ها و کج روی هاست و دشمن هرکجا منافعش اقتضا کند در برابر حق و حق طلبان می‌ایستد.
کد خبر: ۹۰۷۲۱۴۲
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در مراسم عزاداری اربعین که به همت روابط عمومی و تبلیغات ناحیه تربت حیدریه برگزار شد در جمع کارکنان پایور و وظیفه سپاه ناحیه تربت حیدریه به تشریح مضامین زیارت اربعین پرداخت و افزود: برخی اندیشمندان و علما بودند که دارای علم بودند، اما بی بصیرتی بلای جان آن‌ها شده، بطوریکه با وجود علم فراوان آن‌ها را دچار جهل عقلی کرده است.

وی تصریح کرد: امام حسین علیه السلام در صحرای کربلا به شهادت رسید تا مردم راه سعادت و شقاوت را تشخیص دهند و براساس آن با انتخاب راه صحیح و سعادت و کمال دنیا و آخرت خود را تامین کنند

رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی گفت: حب دنیا و دنیا طلبی محور همه شرارت ها، بدبختی‌ها و کج روی هاست و دشمن هرکجا منافعش اقتضا کند در برابر حق و حق طلبان می‌ایستد.

مربی عقیدتی بسیج افزود: همه این دنیا طلبی شرایطی را فراهم می‌کند تا دنیای کفر و نفاق در یک جبهه بندی واحد در برابر حق و حق طلبان باایستند، لذا اینجاست که باید امت اسلامی و همه آزادیخواهان جهان ید واحده شوند و در برابر ظلم و استکبار تا پیروزی نهایی مقاومت و مبارزه کنند.

امام حمعه تربت حیدریه ادامه داد: امام حسین (ع) بامجاهدت وکار جهادگونه، صبر واستقامت وپایداری وایمان به قدرت لایزال الهی خداوند ایستادگی کرد تا جایی که خونش در این راه ریخته شد وخانواده اش را به اسارت بردند.

عصمتی درپایان:انتظار فرج حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف را از دیگر پیام‌های مهم این راهپیمایی عظیم عنوان کرد و افزود: این اجتماع میلیونی زمینه ساز ظهور یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی علیه السلام است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار