خبرهای داغ:
هادی سیاسی گفت: دشمنان از هر راهی برای بی هویت کردن جوانان و فاصله انداختن بین آنان از نظر دینی ارزشی استفاده می کنند. آنچه جوانان ما را در این مسیر همچون فهمیده حفظ خواهد نمود، تقویت بنیه دینی، اعتقادی و ولایتمداری است.
کد خبر: ۹۰۷۲۲۲۶
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

 محمد علی بشیری هادی سیاسی بسیج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با یادآوری 8 آبان سالروز شهادت حسین فهمیده و همزمانی این روز با اربعین امام حسین علیه السلام اظهار داشت:در بیان شخصیت حسین فهمیده همین بس که امام (ره) که در بالاترین قله معنویت و عرفان قرار داشت از شهید فهمیده به عنوان رهبر یاد می کنند و می فرمایند "رهبر ما همان طفل 13 ساله ای است که نارنجک به کمر بست و جان خود را برای اعتلای اسلام فدا کرد".

وی افزود: با وجود تبلیغات سوء صورت گرفته توسط دشمنان ما شاهد ظهور و بروز فهمیده های بسیار زیادی در ایران اسلامی هستیم که نوید بخش رشد روز افزون این نهال انقلاب و گسترش تفکر ناب محمدی (ص) نه تنها در سطح ایران اسلامی بلکه در سرتاسر جهان هستیم.

بشیری تصریح کرد: انسان وقتی به مقامات بالای عرفان رسید خود را در خدا ذوب شده می بیند و از آنجایی که فرزندان این کشور همچون شهید فهمیده خود را پیرو مکتبی چون مکتب سید الشهدا(ع) می دانند برای حفظ دین  اسلام و ارزش ها حاضر می شوند این معامله را با خداوند داشته باشند و جان خود را در این راه نثار نمایند.

وی گفت: دشمنان از هر راهی برای بی هویت کردن جوانان و فاصله انداختن بین آنان از نظر دینی ارزشی استفاده می کنند. آنچه جوانان ما را در این مسیر همچون فهمیده حفظ خواهد نمود، تقویت بنیه دینی، اعتقادی و ولایتمداری است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: راه مقابله با تفکر غرب گرا آشنا بودن با این تفکرات و اهداف ضد دینی اسلامی این تفکرات می باشد. همچنین دشمن شناسی به عنوان یک راهبرد مهم و اساسی خود می تواند جلوی تسلط تفکر غرب گرا را گرفته و مانع از تحقق خواسته های دشمن در ابعاد مختلف گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها