مدیرکارخانه شرکت نفت پاسارگاد اراک

تولید سالانه بیش از 4 میلیون تُن قیر در شرکت نفت پاسارگاد

مدیرکارخانه شرکت نفت پاسارگاد اراک گفت: ظرفیت سالانه تولید انواع قیر نفت شرکت پاسارگاد در بدو تأسیس یک‌میلیون و 500 هزار تُن بوده که اکنون به 4 میلیون تُن تولید انواع قیر شامل قیر محلول و پلیمری ظرفیت‌سازی شده است.
کد خبر: ۹۰۷۲۲۴۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدمهدی نظری امروز در همایش قیر و آسفالت که در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین ویژگی شرکت نفت پاسارگاد گستردگی و پراکندگی کارخانه‌ها در سطح کشور است در حال حاضر 6 کارخانه‌ شرکت نفت پاسارگاد در شهرهای تهران‌، تبریز، اراک، آبادان، بندرعباس و شیراز فعال هستند.

مدیرکارخانه شرکت نفت پاسارگاد اراک با اشاره به فعالیت 2 پایانه صادراتی این شرکت در بندر ماهشهر و بندرعباس بیان داشت: ظرفیت سالانه تولید انواع قیر نفت شرکت پاسارگاد در بدو تأسیس یک‌میلیون و 500 هزار تُن بوده که اکنون به 4 میلیون تُن تولید انواع قیر شامل قیر محلول و پلیمری ظرفیت‌سازی شده است.

نظری ادامه داد: مزیت دیگر گستردگی کارخانه‌های شرکت نفت در سطح کشور تأمین تقاضای مشتری‌های منطقه‌ای است، به‌نحوی‌که در سریع‌ترین زمان ممکن و با آسان‌ترین روش توزیع محصول به دست مشتریان می‌رسد.

وی دریافت مستقیم قیر را مزیت خوبی در جهت فرایند تولید عنوان و تصریح کرد: دریافت مستقیم قیر موجب تولید محصول باکیفیت می‌شود و شرکت نفت پاسارگاد قادر است بر مبنای خوراک دریافتی گریت‌های خاصی از قیر تولید نماید.

مدیرکارخانه نفت پاسارگاد اراک اظهار کرد: لرستان اگرچه کارخانه‌ای جهت تولید قیر را ندارد اما به‌راحتی می‌تواند از طریق کارخانه‌های آبادان و تبریز نیاز مشتریان خود را به محصولات قیر و نفتی تأمین نماید.

نظری در خصوص نحوه بسته‌بندی محصولات قیری شرکت نفت پاسارگاد افزود: برای مشتریان داخلی از بسته‌بندی‌های فله‌ای و برای صادرات از بسته‌بندی‌های بشکه‌ای و همچنین کیسه‌های قیر در ظرفیت‌های مختلف استفاده می‌شود.

وی بابیان اینکه 6 واحد کنترل کیفیت بحث کیفی سازی محصولات کارخانه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهد، گفت: واحد تحقیق و توسعه که در تهران مستقر بوده، پشتیبانی واحدهای کنترل کیفیت را برعهده دارد.

مدیر کارخانه شرکت نفت پاسارگاد اراک یادآور شد: واحدهای کنترل کیفیت مجهز به جدیدترین تجهیزات آزمایشگاهی مطابق با آخرین استانداردها جهت تست و ارزیابی کیفیت قیر است.

نظری بابیان اینکه واحد پشتیبانی شرکت نفت پاسارگاد بر روی توسعه محصولات جدید نیز کار می‌کند، افزود: شرکت به دنبال تولید جدیدترین و متنوع‌ترین محصولات در راستای نیازمندی‌های به‌روز مشتریان است، چراکه بحث مشتری مداری و رضایت آن برای شرکت بسیار حائز اهمیت است.

وی بقاء، رشد و ارتقاء هر سازمانی را منوط به رضایت‌مندی مشتریان از خدمات دانست و خاطرنشان کرد: تأسیس واحد مشتریان جهت دریافت نظرات، انتقادها و پیشنهادهای مشتریان در شرکت نفت پاسارگاد از نمادهای مشتری مداری است، ضمن اینکه مشتریان می‌توانند از طریق دفاتر فروش مستقر در سراسر کشور نظرهای خود را در خصوص کیفیت محصولات مطرح کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات