نماینده، ولی فقیه در لرستان شفاف‌سازی را موجب افزایش و اعتماد و همراهی مردم دانست.
کد خبر: ۹۰۷۲۲۴۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی  امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان که با حضور رئیس سازمان محیط‌زیست کشور برگزار شد،  گفت: قیام امام حسین بر سه اصل دعوت به خدا، ظلم‌ستیزی و روشنگری و بیداری برای مردم  است که  یکی از ثمرات انقلاب اسلامی بیداری اسلامی و بیداری جهانی بوده است.

وی افزود: اگر مردم دچار جهل و ضلالت شوند فساد و تبانی در جامعه به وجود می‌آید چنانکه پس از رحلت پیامبر اکرم شاهد بروز جاهلیت بودیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر بحث شفافیت و تأکید مقام معظم رهبری بر این مبحث اشاره و عنوان کرد: این شفافیت همان بیداری در قیام امام حسین بوده و شفافیت در نظام جمهوری اسلامی یک ضرورت است چراکه برای برخورد با فساد در ابعاد مختلف در اولین گام نیازمند شفاف‌سازی است. 

وی با اشاره به اینکه جز در مسائل امنیتی مردم باید در همه امور در جریان باشند، ادامه داد: مسوولان باید پاسخگو بوده و آنچه را که برای مردم مهم است شفاف‌سازی کرده و همه‌چیز را بگویند.

آیت‌الله میرعمادی شفاف‌سازی را موجب افزایش و اعتماد و همراهی مردم دانست و اظهار داشت: شفاف‌سازی موجب می‌شود مشارکت مردم در امور سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بیشتر شود.

وی یادآور شد: در نظام اسلامی مدیریت باید همراه با شفافیت و نظارت باشد.

امام‌جمعه خرم‌آباد مردمی بودن مسوولان را از دیگر ویژگی‌های دیگر نظام اسلامی برشمرد و گفت: این مهم است که مردم ببینند مسوولان در کنار آن‌ها هستند؛ مردم وقتی ببینند در جمع آن‌ها هستیم خوشحال می‌شوند.

وی بیان کرد: اگر بتوانیم مساله شفافیت، نظارت، تلاش و کوشش را در مسؤولیت‌ها داشته باشیم می‌توانیم موفق باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات