به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های این هفته در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد.
کد خبر: ۹۰۷۲۲۶۲
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
محمدلطیف ارجمند صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه که با حضور فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: در کل استان سه حوزه بسیج دانش‌آموزی مخصوص خواهران و ۴ حوزه مختص خواهران و ۱۰ حوزه مشترک داریم.

رئیس بسیج دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در کل استان تعداد ۷۵ هزار و ۷۰۴ دانش‌آموز بسیجی در همه مقاطع تحصیلی داریم که از این تعداد ۴۵ هزار نفر در شهر و ۳۰ هزار نفر در روستا‌ها هستند.

ارجمند به روز شمار هفته بسیج دانش‌آموزی که از تاریخ ۷ آبان آغاز می‌شود اشاره کرد و گفت: در روز نخست تجلیل از رتبه‌های علمی و مسابقه کوهپیمایی خواهیم داشت و مانور رسانه‌ای در فضای مجازی در راستای استکبارستیزی برگزار می‌شود.

این مسؤول در ادامه به روز دوم اشاره کرد و گفت: در این روز با نام دانش‌آموز بسیجی و ایثار برگزاری اربعین حسینی را در سراسر استان داریم که امسال هفته بسیج دانش‌آموزی دانش‌آموز انقلابی و مدرسه انقلابی خواهد بود.

ارجمند ادامه داد: در روز سوم با شعار نوآوری و خلاقیت برنامه‌های بصیرتی خواهیم داشت که با موضوعات مختلف از جمله موضوعات علمی و مسابقه بزرگ دستاورد‌های انقلاب را خواهیم داشت.

وی گفت: در روز پنج شنبه ۱۰ آبان ماه با شعار دانش‌آموز بسیجی و ولایتمداری دیدار با نماینده، ولی فقیه و ائمه جمعه را خواهیم داشت که برنامه‌های یک سال گذشته بسیج دانش‌آموزی استان تشریح می‌شود.

رئیس بسیج دانش‌آموزی استان در ادامه گفت: در روز ۱۲ آبان ماه برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی و شجاعت و اجرای مانور پدافند غیرعامل را در برخی مدارس خاص استان خواهیم داشت و در نهایت در روز ۱۳ آبان با نام دانش‌آموز بسیجی و مقاومت و استکبارستیزی شرکت گسترده دانش‌آموزان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان برگزار می‌شود.
ارسال نظرات