واگذاری انشعاب آب و فاضلاب به صورت اینترنتی در استان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گفت: متقاضیان در شهر‌های استان می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی اینترنتی واگذاری انشعاب آب و فاضلاب به صورت اینترنتی در استانWWW.abfa-kb.ir برای دریافت انشعاب‌های آب و فاضلاب نام نویسی کنند.
کد خبر: ۹۰۷۲۲۶۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
علی لدنی نژاد افزود:هدف از اجرای این طرح تسهیل در خدمات رسانی به مردم، کاهش مراجعه حضوری همشهریان به این شرکت و صرفه جویی در وقت است.
وی واگذاری و نصب انشعاب فاضلاب در شهر‌های این استان را مستلزم انجام کار‌های توجیهی و فرهنگی دانست و اضافه کرد:اتصال مشترکان شهر‌های استان به شبکه فاضلاب ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده و تاکنون نیز آگاهی بخشی لازم در همین زمینه از سوی مسئولان و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب شهری استان انجام شده است.
وی گفت:از ابتدای مهر امسال تاکنون کار یک و نیم کیلومتر شبکه توزیع آب آشامیدنی و هشت کیلومتر توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر یاسوج انجام شده است.
لدنی نژاد با بیان اینکه سه شهر یاسوج، دوگنبدان و دهدشت در استان هم اکنون دارای شبکه جمع آوری فاضلاب هستند افزود:پیش بینی می‌شود تا پایان امسال شبکه جمع آوری فاضلاب شهر‌های سی سخت و چرام هم تکمیل و به بهره برداری برسد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار