خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه آذربایجان‌شرقی خبر داد
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه آذربایجان‌شرقی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: این طرح همزمان با هفته بسیح دانش آموزی در آذربایجان‌شرقی شرقی کلید می خورد و در 184 مدرسه در سال تحصیلی جدید اجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۷۲۳۱۴
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

یه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌ شرقی، وحيد فرشباف افزود: این طرح ملی ارتباط دهنده سه رکن این طرح سه رکن اساسی منزل، مدرسه و مسجد را به هم ارتباط می دهد، تا دانش آموزان را در تراز اسلامی تربیت کنیم.

وی اضافه کرد: طرح بهنام محمدی در مدارسی که کنار مساجد هستند اجرا می شود که سرمربی آن با برنامه های فرهنگی که برای طرح مدنظر است برای دانش آموزان اجرا و آن ها در برنامه های مختلف آن مشارکت می دهد.

فرشباف ادامه داد: این طرح 12آبان به عنوان پایلوت در مدرسه شهید خیابانی افتتاح و کار خود را آغاز می کند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه آذربایجان‌شرقی  در ادامه برگزاری اردوهای هجرت دانش آموزی و جهادی را از دیگر برنامه های تربیتی بسیج دانش آموزي عنوان و بیان کرد:  سال گذشته سه هزار و 500 دانش آموز در 50 اردوی جهادی هفت روزه و یکهزار دانش آموز در اردوهای 10 روزه هجرت شرکت کردند.

طرح شهید بهنام محمدی در 184 مدرسه اجرا می شود

فرشباف اجرای طرح های محرومیت زدایی و بهسازس مدارس را از محور فعالیت دانش آموزان در این اردوها خواند.

وی برگزاری طرح ولایت دانش آموزی را از طرح های اساسی دیگر بسیج دانش آموزی نام برد و اظهارداشت: در این طرح فرماندهان واحدها به مدت یک هفته در اردوگاه الغدیر تبریز شرکت و آموزش های لازم را فرا می گیرند تا بتوانند واحدهای دانش آموزی را در مدارس مدیریت کنند.

فرشباف برگزاری اردوهای راهیان نور را از دیگر برنامه های محوری سازمان بسیج دانش آموزی برشمرد و گفت: طی سه سال گذشته 70هزار دانش آموز کلاس های دهم و یازدهم با سه هزار و 500 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی شمالغرب و جنوب کشور اعزام شدند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا با بیان اینکه مرحله نخست اردوهای راهیان نور سال تحصیلی جدید از 15مهر ماه تا دوم آبان برای دختران دانش آموز استان اجرا شده است، از آغاز مرحله دوم آن از 12 آبان تا سوم آذر برای دانش آموزان پسر خبر داد.

فرشباف افزود: این دانش آموزان از مناطق عمیاتی شمالغرب چون تمرچین، ارومیه، شهید بروجردی و شهید امینی بازدید کردند که علاوه بر این مناطق چهارهزار نفر هم از نیمه بهمن ماه تا اوایل اسفند از مناطق جنوب بازدید خواهند کرد.

ارسال نظرات