خبرهای داغ:
سرهنگ پویامنش گفت: برخی واقعا از یاد برده اند که کشتی نجات، فرهنگ عاشورایی و فرهنگ مقاومت و فرهنگ عزتمندی است و همانا باید گفت یدالله فوق ایدیهم‌.  
کد خبر: ۹۰۷۲۳۱۵
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

سرهنگ الماس پویامنش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: ایادی استکبار و صهیونیستها در سطح خاورمیانه با هماهنگی کشورهای عربی جیره خوار، سرگرم طراحی نقشه های شوم در اتاق های فکر خود هستند تا جریانات انقلابی و ریشه ای و عاشورایی را در منطقه، منحرف، و تفکرات مردم و مسوولان را به سمت و سوی اهداف شوم خود پیش برند.

وی گفت: هر از چندگاهی مطتلبی سخیف و پیش پا افتاده در فضای مجازی و سایت های هم مسیر جریانهای فکری خودشان را ارایه می دهند تا ذهنیت افکار عمومی جهان را از پرداختن به آنچه واقعیات روز به شمار می آید، منحرف نمایند.

این مسوول سیاسی اضافه کرد: اقداماتی شبیه به شکستگی پای یک دیپلمات اروپایی تا مسافرت سفرا و وزرا برای زد و بندهای پوششی، تا این که ذهن ها را برای مدت مدیدی از انقلاب های منطقه و تفکرات انتفاضه ای دور نمایند که جبران آن بسیار سخت خواهد بود.

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: جامعه جهانی از این رویداد آسیب جدی دیده و گزینه های استکبار به رفتارهای دد منشانه خود ادامه خواهند داد. در این بین رسالت ما پایان دادن به عملکرد استکبار در منطفه است تا ریشه های این غده سرطانی خشکانده شود.

سرهنگ پویامنش عنوان کرد: اما در این میان در کشور خودمان فشارهای اقتصادی و تضعیف روحیه مقاومت و پراکندگی بذر یأس و ناامیدی در بمباران تبلیغات رسانه ای، نسخه ای است که دشمنان، برای ملت همیشه بصیر و مقاوم ایران اسلامی پیچیده اند که از سوی برخی عناصر سست عقیده داخلی که خائنانه و جاهلانه آب در آسیاب دشمنان ریخته و قدرت خیره کننده این ملت حسینی را که موهبتی است از قدرت لایزال الهی باور ندارند.

 وی افزود: این افراد سست عناصر صدای فروپاشی تفکر سرمایه داری صهیونیستی غرب را در نعره های ذلیلانه سران استکبار و مترسک هایی چون ترامپ را نمی شنوند و چه احمقانه است دست حقارت به سوی غریق دراز کردن. 

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: برخی واقعا از یاد برده اند که کشتی نجات، فرهنگ عاشورایی و فرهنگ مقاومت و فرهنگ عزتمندی است و همانا باید گفت یدالله فوق ایدیهم‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها