به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان کارگاه آموزشی با عنوان « سوژه یابی در عکاسی » به مدرسی حیدر رضایی جهارشنبه 9 آبان ماه 97 ساعت 16 در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می شود .
کد خبر: ۹۰۷۲۳۲۵
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به منظور ارتقای سطح هنرمندان عکاس استان و تبادل تجربیات در خصوص موضوعات مربوط به عکاسی با حضور حیدر رضایی از مدرسین توانمند حوزه عکس و گرافیک ورک شاپی آموزشی در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌گردد.

در این ورک شاپ یک روزه در خصوص – سوژه یابی در عکاسی – به عنوان اصلی‌ترین موضوع عکاسی توسط مدرس کارگاه مطالبی بیان می‌گردد و سپس به صورت کارگاهی و بررسی آثار برتر عکاسی موضوع سوژه یابی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.


علاقه‌مندان جهت حضور در این کارگاه می‌توانند با مراجعه به دفتر حوزه هنری استان کردستان واقع در سنندج، خیابان فلسطین، روبروی فرمانداری و یا شماره تماس ۳۳۲۴۳۶۲۴-۰۸۷ نسبت به ثبت نام در این کارگاه اقدام نمایند.

حیدر رضایی فارغ التحصیل رشته گرافیک از سال ۱۳۸۰ به صورت حرفه‌ای با عکاسی خبری در خبرگزاری مهر و روزنامه ایران فعالیت عکاسی خود را آغاز نموده است.

وی ضمن برعهده داشتن دبیر عکس در خبرگزاری مهر، روزنامه وطن امروز، خبرگزاری فارس، روزنامه بین المللی تهران تایمز و روزنامه جام جم و داوری ده‌ها جشنواره و مسابقه عکاسی از جمله جشنواره عکس سال مطبوعات ایران، راه آهن، زن و زندگی، روستایی خراسان شمالی و ... ۱۷ سفر مطالعاتی و آموزشی عکاسی در مناطق محروم کشور را با حضور عکاسان خبری و مستند کشور را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

این هنرمند عکس و گرافیست تاکنون نشست ها‌ی متعدد تخصصی و نقد عکس را در محافل مطبوعاتی و خبرگزاری‌ها بر عهده داشته است.

رضایی در بخش گرافیک نیزاز سال ۱۳۷۰ تا کنون مشغول به فالیت بوده و در این مدت ضمن طراحی و اجرای ۱۸۳ پوستر فیلم‌های سینمایی دو سیمرغ بلورین از جشنواره بین المللی فیلم فجر را با طراحی و اجرای پوستر فیلم‌های بیداری رویا‌ها و اخراجی‌ها در یافت نموده است.

کسب دیپلم افتخار برای طراحی پوستر خواهران غریب، دریافت جایزه بهترین طراحی پوستر فیلم از جشنواره فیلم دفاع مقدس و جشنواره فیلم پلیس در کنار برگزاری نمایشگاه‌های مختلف گروهی نقاشی و گرافیک بخشی دیگر از فعالیت‌ها و موفقیت‌های این هنرمند برجسته محسوب می‌گردد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات