حجت الاسلام عباس رضی گفت : راهپیمایی اربعین که با حضور میلیون‌ها نفر از شیعیان جهان برگزار می‌شود نماد قدرت و اقتدار شیعیان جهان و مظهر وحدت اسلامی در شرایط حساس کنونی است.
کد خبر: ۹۰۷۲۳۴۷
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

 به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری ؛ کارشناس مسائل دینی و مذهبی در جمع کارکنان  ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سامان با گرامیداشت اربعین شهادت حضرت سیدالشهدا علیه السلام گفت: در شرایطی که دشمنان ملت ایران نهایت تحریم‌ها را بر علیه ملت ایران وضع کرده اند حضور میلیونی و باشکوه مردم به ویژه جوانان ایرانی در مراسم پیاده روی اربعین حسینی، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام عباس رضی در ادامه گفت: همه خادمان و زوار باید اربعین را به مثابه حج بدانند و آن را یک حرکت جهانی بدانندو نکته دیگر آن است که باید تاکید کنیم که حرکت امام حسین(علیه السلام) برای نجات همه بشریت است لذا تاکید بر مشکلات جهان اسلام از دیگر بایسته هایی است که باید در اربعین به آن پرداخت؛ همه زائران باید به مشکلات هم توجه داشته باشندچون اربعین نماد تجمع بزرگ مستضعفان است .

وی تصریح کرد : یکی ازدسیسه های استکبارجهانی سعی درنشان دادن وجوداختلاف بین مسلمانان بود که با برپایی همایش باشکوه اربعین ،این دسیسه آنهارنگ باخته است.

حجت الاسلام رضی راهپیمایی اربعین که با حضور میلیون‌ها نفر از شیعیان جهان برگزار می‌شود نماد قدرت و اقتدار شیعیان جهان و مظهر وحدت اسلامی در شرایط حساس کنونی است.

 

ارسال نظرات