فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از طریق سامانه ارتباط با فرماندهی پاسخگوی درخواست مردم و تلاش در جهت رفع مشکلات آنها خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۷۲۳۵۶
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان اظهار داشت: از آنجای که حضور عموم افراد برای دیدار چهره به چهره با مدیران مربوطه امکان پذیر نمی‌باشد، لذا با تدابیر اندیشمندانه راه اندازی سامانه ارتباطی با فرمانده سپاه بیت المقدس در پایگاه اطلاع رسانی را برای پاسخگوی به درخواست‌ها و شکایات مردم الزامی دانست.


وی با اشاره به اینکه از سال ۹۱ این سامانه به بیش از ده هزار مورد را با هدف تسهیل در برقراری ارتباط مردم جهت پیگیری مسائل، مشکلات و شکایات پاسخ دهی کرده است افزود:علاوه بر دیدار چهره به چهره (ملاقات عمومی) در روز‌های سه شنبه هر هفته فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با عموم مردم به طور کلی در هر ماه بیش از ۶۰ مورد از درخواست‌ها از طریق این سامانه پیگیری می‌شود.

سردار رجبی بیان داشت: دیدار بدون واسطه مردم با مسئولین نماد مردم سالاری بودن نظام ما می‌باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: فضای مناسب جهت ارتباطی آسان با مسئولین برای مردم باعث خواهد شد که اولا مدیر یا مسئول را متوجه مسائلی می‌کند که به دلیل جزئی بودن کمتر به آن توجه می‌شود و وجه دیگر آن این است که شخص تماس گیرنده از نظر روحی و روانی به آرامش می‌رسد.

سردار رجبی با بیان اینکه به تمامی نامه‌ها با هر موضوعی پاسخ داده می‌شود اضافه کرد: مساعدت‌های خاص و ویژه‌ای در چهار چوب قانون و مقررات برای رسیدگی به مشکلات مردم در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات