مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله مطرح کرد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله با صدور پیامی راهپمایی اربعین حسینی را مقدمه ساز ظهور امام زمان (عج) دانست و گفت: این حماسه یک رزمایشی معنوی و الهی است که زنان و مردان از کشورها و ادیان مختلف در آن شرکت می کنند.
کد خبر: ۹۰۷۲۳۸۶
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزای بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله با صدور پیامی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی، حماسه بزرگ پیاده‌روی اربعین را رزمایش اقتدار شیعیان دانست و گفت: عاشقان و دلدادگان امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) هر ساله در آستانه اربعین، راهپیمایی باشکوه میلیونی از نجف تا کربلا را شکل می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه این حرکت عظیم به یک رزمایش بزرگ تبدیل شده است، افزود: این حماسه یک رزمایشی معنوی و الهی است که زنان و مردان از کشورها و ادیان مختلف در آن شرکت می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله تصریح کرد: در این رزمایش الهی گفتمان غالب و فراگیر نام امام حسین(ع) و اهداف آن حضرت است؛ اهدافی از جمله خداخواهی، حق طلبی، عشق و ایمان به خدا، تفسیر آیات قرآن کریم و هدایت امت اسلامی و جامعه بشری حول محور حق و حقیقت.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد یکی از اهداف مهم قیام امام حسین(ع) را ایستادگی در برابر ظالمان و ستمگران عنوان و بیان کرد: این هدف مهم و والا با شعار «هیات من الذله» محقق می‌شود , تمامی کسانی که در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند به دنبال تحقق این اهداف بزرگ هستند که به یاری خدا این اهداف محقق خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تحقق این اهداف با اتحاد امت اسلامی و آزادگان جهان محقق می‌شود، افزود: ما منتظران واقعی امام زمان(عج) ایمان داریم که با ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) جامعه بشری طعم عدالت و معنویت را خواهد چشید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله خاطرنشان کرد: راهپمایی اربعین حسینی مقدمه ساز ظهور امام زمان (عج) است، باید عدالت خواهان در جهان همدیگر را پیدا کنند. این اتفاق در حال افتادن است یقینا با نام امام حسی (ع) و جهانی شدن آن به استقبال ظهور خواهیم رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات