۱۷پله صعود در مسابقات المپیک جوانان

معاون وزیر ورزش و جوانان در آیین تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی استان زنجان با ابراز خرسندی از حضور در زنجان گفت: از موفقیت‌های ورزشکاران در مسابقات آسیایی و پارآسیایی تشکر و قدر دانی می کنم.
کد خبر: ۹۰۷۲۳۸۷
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان عبدالحمید احمدی  با اشاره به اینکه ورزش یکی از پدیده هایی است که در ابعاد مختلف برای پیشرفت و پیشبرد اهداف جامعه کمک می کند ،تصریح کرد: علی رغم مشکلات اقتصادی جامعه ورزش توانسته با قهرمانی و سربلندی بر مشکلات غلبه کند.

وی یکی از افتخارات ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی را مقام سوم در مسابقات پارآسیایی عنوان نمود و اظهار کرد:  با این رتبه یک حرکت خوب در رشته جانبازان و معلولان با موفقیت  انجام شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان ۱۷پله صعود در مسابقات المپیک جوانان باهفت مدال طلا کسب نموده ایم که افزود: صعود تیم پرسپولیس در فینال آسیا یکی دیگر از افتخارات قهرمانی بوده است .

احمدی با ابراز امیدواری فوتبال پرسپولیس در دیدار با تیم ژاپن تصریح کرد: قهرمانی باعث خوشحالی مردم کشورمان خواهد شد.

وی با بیان اینکه این افتخارات باعث می شود تا ورزش کشور در سالجاری پرونده موفقی را داشته باشد، ابراز کرد: امیدواریم با این افتخارات به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران کمک شود.

این مقام مسئول از دیدار ورزشکاران با مقام معظم رهبری اشاره نمود و گفت:  ایشان توجه ویژه ای به ورزش کشور دارند و با پیامهای دل گرم کننده به ورزشکاران همواره بر ارزش گذاری به موفقیت‌های ورزشکاران تاکید دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار