جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: توطئه های استکبار با رهبری های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب و بصیرت و هوشیاری جوانان خنثی شده است.
کد خبر: ۹۰۷۲۴۹۶
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

سرهنگ پاسدار یوسف ارجونی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: باز گو کردن تلاش و فعالیت های دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون جهت ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی، برای آینده سازن این مرز و بوم روش مهمی برای مقابله با استکبار و استکبار ستیزی است.

وی با اشاره به این مطلب که هفته بسیج دانش آموزی بهترین فرصت برای بیان کردن رشادتها و جان فشانی 36 هزار دانش آموز شهید در سراسر کشور افزود: این هفته یاد آور ایثارگریها و جوانمردی نیروهای انقلابی است که از جان و مال خود گذشتند تا انقلاب و ارزشهای آن پایدار بماند.

سرهنگ ارجونی ادامه داد: جوانان امروز آینده سازان انقلاب اسلامی هستند که با بیداری، هوشیاری و بصیرت خود با گام برداشتن در خط ولایت فقیه و پیروی از رهنمودهای پیامبر گونه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی  حضرت آیت الله امام خامنه ای در برابر توطئه ها و تهدیدات دشمنان چون گذشته ایستادگی و مبارزه خواهند کرد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان اظهار داشت: باید در زمینه های ایثار و شهادت، برنامه ریزی و سرمایه گذاریهای بسیار کرد تا این مهم در جامعه نهادینه و فرهنگ سازی شود و دشمن به اهداف پلیدش دست نیابد.

ارسال نظرات