مدیر مدرسه دخترانه شاهد ناحیه یک زاهدان گفت: فرزندان این مرز پرگهر به برکت خون پاک شهداست که در امنیت و آرامش و در صحت و سلامت رشد کردند.
کد خبر: ۹۰۷۲۵۰۱
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

مهین غفران، مدیر مدرسه دخترانه شاهد امام هادی(ع)  ناحیه یک زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: در راستای گرامیداشت اولین روز از هفته بسیج دانش آموزی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زنگ ایثار در این مدرسه با حضور مسئولین شهرستانی نواخته شد.
 
وی افزود: برگزاری صبحگاه مشترک دانش آموزی، برپایی نمایشگاه ایثار و شهادت، برپایی ایستگاه صلواتی، قرائت میثاق نامه شهدا توسط دانش آموزان، برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر، قرائت زندگی نامه شهدای دانش آموز،  مسابقه دلنوشته دانش آموزان به شهدا از مهم ترین برنامه های اجرایی در طول هفته بسیج دانش آموزی در این واحد آموزشی است.
 
غفران ادامه داد: تشویق دانش آموزان جهت شرکت در راهپیمایی روز 13 آبان، شرکت در نماز جمعه، حضور در مراسم غبار روبی گلزار شهدا نیز از دیگر برنامه های در دست اجرا در این هفته است.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: به برکت خون پاک و مطهر شهداست که فرزندان این مرز پرگهر در امنیت و آرامش  و در صحت و سلامت رشد کردند، و ما باید به خود ببالیم و افتخار  کنیم  که الگو های ما اسطوره های ایثار و مقاومت هستند.
ارسال نظرات