در دیدار با مسئولین دانشگاه های آزاد سراسر استان صورت پذیرفت،
مسئول و جمعی از مدیران بسیج دانشجویی استان سمنان با مسئولین دانشگاه های آزاد سراسر استان دیدار و گفتگو کردند و پیرامون آسیب های فرهنگی و اجتماعی موجود همفکری صورت گرفت.
کد خبر: ۹۰۷۲۵۱۴
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئول و جمعی از مدیران بسیج دانشجویی استان سمنان با مسئولین دانشگاه های آزاد سراسر استان دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود و با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد استان برگزار شد، پیرامون مسائل و آسیب های فرهنگی و اجتماعی موجود در جامعه دانشجویی به خصوص در دانشگاه های آزاد استان همفکری و تبادل نظر صورت گرفت و با توجه به وجود پتانسیل های موجود در بدنه بسیج دانشجویی و مجموعه دانشگاه های آزاد استان، تدوین راه حل های مختلف به منظور مرتفع نمودن این آسیب ها صورت پذیرفت.
در این نشست پیرامون مسائل و مشکلات روز جامعه خاصتا مسائل اقتصادی و نقش دانشگاه و جامعه دانشجویی به منظور کاهش فشار های اقتصادی صحبت انجام شد.
با توجه به قرارگیری در چهلمین سال انقلاب اسلامی و فشارهای بی وقفه دشمن به منظور ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی، هم اندیشی پیرامون تدوین و اجرای برنامه های مشترک برای چهل سالگی انقلاب نیز از مسائل مطرح شده در این دیدار بود.
در انتهای این نشست از مسئولین برتر و نمونه دانشگاه های آزاد اسلامی استان نیز تقدیر و تشکر صورت گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها