حجت الاسلام گواهی گفت: اگر آمریکا امروز اعلام می کنند که تشدید تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران در روز 13 آبان آغاز می شود به دلیل سیلی محکمی است که در 13 آبان سال 1358 از جوانان انقلابی ما خورد.
کد خبر: ۹۰۷۲۵۱۵
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، به فرارسیدن یوم الله 13 آبان اشاره کرد و اظهار داشت: همانطور که رهبر کبیر انقلاب فرمودند 13 آبان انقلاب دوم ما بود، آمریکا در این روز سیلی محکمی خورد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون تصریح کرد: اگر آمریکا امروز اعلام می کنند که تشدید تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران در روز 13 آبان آغاز می شود به دلیل سیلی محکمی است که در 13 آبان سال 1358 از جوانان انقلابی ما خورد.

وی با اشاره به نقش روحانیت در وقوع حماسه 13آبان گفت: روحانیت همواره نقش پررنگی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرد، به گونه ای که بنیانگذار انقلاب اسلامی و پایه های مستحکم طرح ریزی و اجرای برنامه های مبارزه با رژیم پهلوی که حوزه های علمیه بودند، برگرفته از روحانیت بودند و همین موضوع باعث شد تا دشمنان انقلاب اسلامی از جایگاه روحانیت کینه ای سخت به دل بگیرند و طی این 40 سال هموراه در جهت تخریب این جایگاه در میان عموم مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

حجت الاسلام گواهی در خاتمه با تأکید بر لزوم زنده نگه داشتن روحیه استکبارستیزی در جامعه، افزود: طلب و روحانیون همانند سال های گذشته در تجمع و راهپیمایی بزرگ یوم الله 13 آبان که نماد زنده نگه داشتن روحیه استکبارستیزی ملت ماست، در کنار دانش آموزان و دانشجویان حضوری پررنگ خواهند داشت؛ استکبارستیزی یکی از شاخصه های اصلی انقلاب اسلامی بود و این فرهنگ باید تقویت شود.

ارسال نظرات