خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های استان همدان:

تعهد بر تخصص مقدم است

مدیرکل زندان‌های استان همدان گفت: در شرایط انتصاب مدیران گرچه وجود تخصص و تعهد هر دو لازم و ضروری است اما تعهد بر تخصص مقدم است.
کد خبر: ۹۰۷۲۵۱۶
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

تعهد بر تخصص مقدم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم تکریم و معارفه مدیر زندان همدان و سرپرست اداره امور خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان استان  همدان با حضور حسن محمدیاری، مدیرکل، روسای زندان‌ها، مسئولان ستادی اداره کل و جمعی از کارکنان اداره کل زندان‌های همدان در سالن آمفی تئاتر این اداره برگزار شد .

مدیرکل زندان‌های استان همدان در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی با بیان اینکه مدیر، باید رشددهنده همه افراد در همه سطوح باشد، اظهار داشت: پست‌ها و مسئولیت‌ها مرحله به مرحله و پس از موفقیت در هر مرحله باید به افراد واگذار شود.

حسن محمد یاری تصریح کرد: در شرایط انتصاب مدیران گرچه وجود تخصص و تعهد هر دو لازم و ضروری است اما تعهد بر تخصص مقدم است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت شایسته سالاری اشاره کرد و گفت: در آیه 58 سوره نسا ء آمده است «پست‌ها و مسئولیت‌ها در نزد افراد به عنوان امانت الهی هستند و خداوند امر فرموده آنها را به صاحبشان برگردانیم» .

مدیرکل زندان‌های استان همدان ادامه داد: مدیران ارشد سازمانی قبل از انتخاب مدیر جدید باید با کارکنان صحبت کنند و از آنان پیمان بگیرند که نسبت به اهداف سازمانی پایبند باشند و با مدیر جدید همکاری کنند تا حصول به اهداف میسر شود .

وی در ادامه به سه ویژگی مدیر اشاره کرد و افزود: مدیر باید از اهداف و ماموریت‌های سازمانی به خوبی آگاه باشد و بتواند آنها را به شایستگی ابلاغ کند .

محمدیاری خیرخواهی و دلسوز بودن و گام برداشتن در راستای منافع کارکنان و برخوردار بودن از علم و دانش و آگاهی لازم برای انجام ماموریت  را از دیگر  ویژگی‌های یک مدیر عنوان کرد .

 وی یادآور شد: در ملاک‌های انتصاب از منظر قرآن، لیاقت و شایستگی از سابقه مهم‌تر و باارزش‌تر است و در مدیریت اسلامی ارتقای افراد بر مبنای عملکرد خود آنان است و خواست الهی بر مبنای تلاش و همت خود افراد محقق می‌شود .

مدیرکل زندان‌های استان همدان با بیان اینکه به طور قطع برگزاری این گونه مراسم‌ها به نوعی جابجایی مسئولیت‌ها است؛ خواستار همکاری صمیمانه کارکنان با  مدیر جدید زندان همدان و سرپرست جدید اداره امور خدمات اجتماعی ومراقبت بعد از خروج زندانیان شد.

در ادامه ضمن قدردانی از زحمات علی عزیزی مدیر سابق زندان مرکزی همدان و حمید خدابنده لو رئیس سابق اداره امور خدمات اجتماعی ومراقبت بعد از خروج زندانیان استان  همدان برای داود بیات مدیر جدید زندان همدان و علی عزیزی سرپرست جدید اداره امور خدمات اجتماعی ومراقبت بعد از خروج زندانیان آرزوی موفقیت کرد .

در این مراسم حکم انتصاب مدیر جدید زندان همدان به «داود بیات» که پیش از این رئیس زندان نهاوند را عهده‌دار بود  و حکم انتصاب  سرپرست جدید اداره امور خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان استان همدان به «علی عزیزی» اعطاء و با اهدای هدایایی  از تلاش های «علی عزیزی» مدیر سابق زندان همدان و «حمید خدا بنده‌لو» رئیس سابق اداره امور خدمات اجتماعی ومراقبت بعد از خروج زندانیان قدردانی شد.

همچنین در این مراسم «علی ترکاشوند» به عنوان معاون اداری مالی زندان همدان و «رحمت اله شریفی کریم» به عنوان معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان همدان معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار