جانشين فرماندهي سپاه روح الله استان مركزي ؛

مهمترين دستاورد نظام ، حفظ و نگهداري انقلاب اسلامي بوده است / آرزوي محال 40 ساله استكبار براي تسلط بر جمهوري اسلامي ايران

سرهنگ پاسدار گلشن زاده به ياوه گويي هاي استكبار در خصوص 13 آبان امسال اشاره و تصريح كرد : آمريكا و همپيمانان آنها گفته اند 13 آبان امسال مال آنهاست ، كه در پاسخ به آنها بايد گفت : آمريكا و نوكران آنها غلط ميكنند كه درچنين فكري هستند و قطعا اين آرزوي خود را به گور خواهند برد.
کد خبر: ۹۰۷۲۵۳۸
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده جانشين فرماندهي سپاه روح الله استان مركزي همزمان با آغازهفته بسيج دانش آموزي با حضور در دبيرستان دخترانه فلق با اشاره به زيارت اربعين سيد الشهداء (ع) گفت : در حادثه عظيم كربلا بي بصيرتي عده اي باعث شد كه اين افراد در مقابل امام حسين (ع) قراربگيرند و نصيحت هاي اباعبدالله هم تاثير گذار نبود و همين امر باعث شد كه آن حضرت به تكليف خود الهي عمل نمايد.
وي در همين زمينه افزود : سيد الشهداء درميدان كربلا خون باطني قلبش را درميدان عمل قرار داد و همين موضوع باعث شد كه دشمنان در حيرت گمراهي و ضلالت خود قراربگيرند و همه چيز خود را به هواي نفسشان بفروشند.
گلشن زاده در ادامه به موضوع 13 آبان اشاره و خاطر نشان كرد : تصويب قرارداد ننگين كاپيتولاسيون توسط شاه ملعون در مجلس شاهنشاهي ، به شهادت رسيدن 56 دانش آموز در صحن دانشگاه تهران توسط سربازان رژيم شاه درسال 57 و تسخير لانه جاسوسي آمريكا درايران توسط دانشجويان كشور در سال 58 از جمله سه حادثه مهم و اثرگذار قبل و بعد از انقلاب بود .
جانشين سپاه روح الله تصريح كرد :حفظ و نگهداري انقلاب اسلامي از مهمترين اهداف اين نظام بوده و دشمنان از ابتداي انقلاب و با آغاز دفاع مقدس به صراحت صحبت از نابودي جمهوري اسلامي ايران ميكردند و البته 40 سال در اين آرزوي خود فرو رفته اند.
پاسدارگلشن زاده گفت : امام خميني(ره) از15 خرداد سال 42 حركت تكاملي انقلاب اسلامي را آغاز نمود و هدف اصلي اين حركت را اتصال به حكومت جهاني امام عصر(عج) ميدانستند و فرمودند : هر مسئولي در كشور كه در فكرحكومت جهاني امام زمان (عج) نباشد ، خيانت كرده است حتي اگر تمام عمر خود را صرف خدمت به مردم كرده باشد .
وي همچين به ياوه گويي هاي استكبار در خصوص 13 آبان امسال هم اشاره و تصريح كرد : آمريكا و همپيمانان آنها گفته اند 13 آبان امسال مال آنهاست ، كه در پاسخ به آنها بايد گفت : آمريكا و نوكران آنها غلط ميكنند كه درچنين فكري هستند و قطعا اين آرزوي خود را به گور خواهند برد.
گلشن زاده با اشاره به جنايتهاي استكبارعليه كشورمان گفت : انقلاب اسلامي در مدت 40 سال عمرخود متحمل صدمات و جنايتهاي فراواني از سوي جبهه كفر و نفاق گرديده و حوادث هاي تروريستي مجلس شوراي اسلامي ، كردستان و اهواز بخشي ازاين جنايتها ميباشد .
وي همچنين افزود : امام خميني (ره) حفظ نظام جمهوري اسلايم ايران را از اوجب واجبات ميدانستند و هميشه تاكيد داشتند كه بايد با همه توان از اين انقلاب دفاع نمود و شهيد فهميده يكي از آن شهداي گرانقدري بود كه براي حفظ انقلاب خود ،چگونه جان خود را در راه اسلام فدا نمود .
پاسدارگلشن زاده در پايان با گراميداشت ياد و خاطره شهداء دانش آموزي گفت : در كشورعزيز ايران اسلامي بيش از 36000 شهيد فرهنگي و دانش آموز داريم كه از اين تعداد 1000 شهيد فرهنگي و دانش آموز متعلق به استان مركزي ميباشد و هفته بسيج دانش آموزي فرصتي براي گراميداشت ياد و خاطره اين شهداي گرانقدر ميباشد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار