در آستانه سالگرد شهادت شهید فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی و روز نوجوان جلسه هماهنگی برنامه‌های این هفته در ناحیه مقداد مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۲۵۴۶
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این جلسه که ۷ آبان ماه در سالن جلسات ناحیه مقداد و با حضور مسئولین آموزش و پرورش ناحیه ۵ مشهد و فرماندهان ناحیه مقداد برگزار شد.
 
ابتدا سرهنگ پاسدار ترشیزی فرمانده ناحیه مقداد در سخنانی ضمن تسلیت ایام اربعین سید و سالار شهیدان و گرامیداشت روز نوجوان و هفته بسیج دانش آموزی از برنامه‌های این هفته گزارشی را بیان کرد.

وی گفت: برنامه‌های متنوع و مناسبی برای این هفته پیش بینی گردیده که مهمترین آن‌ها اجرایی شدن طرح شهید بهنام محمدی و آغاز بکار آن در یکی از مدارس به صورت نمادین انجام خواهد شد. اجرای مانور‌های زلزله، برگزاری صبحگاه‌های دانش آموزی، همایش‌های استکبار ستیزی و سیاسی، یادواره شهدای دانش آموز و سرکشی از خانواده معظم شهدا و غبار روبی مزار شهدا، نواختن زنگ ایثار و شهادت و در نهایت برگزاری راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان از مهمترین برنامه‌های این هفته خواهد بود.

دکتر بهراد رییس آموزش و پرورش ناحیه ۵ مشهد نیز در سخنانی ضمن اشاره به راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی در این ایام گفت: سیر شهادت امام حسین (ع) تحولاتی را در نظام آفرینش رقم زده که هنوز هم ادامه دارد و دنیای استکبار نیز چشم خود را بر روی این تحولات و این شور و شعور‌ها بسته است.

وی در ادامه افزود: در این مقطع تاریخی وظیفه ماست ذهن و فکر دانش آموزان را با هشت سال دفاع مقدس و ایثار و فداکاری شهدا گره بزنیم و دانش آموزان درک کنند که این امنیت و آرامش به سادگی به دست نیامده است و از این گنجینه پرب‌ها استفاده کنیم.

دکتر بهراد نیز ضمن تأکید بر اجرای باشکوه برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی از اجرای طرح گام‌های عاشقی در آستانه دهه آخر صفر و اختصاص ۱۱۰ مدرسه به این امر اشاره کرد و بر حضور پر شور دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی ۱۳ آبان تأکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها