همزمان با فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی، جمعی از فرماندهان واحد‌های مقاومت بسیج دانش آموزی، سرگروه‌های حلقات صالحین، دانش آموزان فرمانده واحد‌های پیشگام و اعضای شورای دانش آموزی وتعدادی از معلمین با امام جمعه تربت حیدریه دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۷۲۵۴۷
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا عصمتی در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی و سالروز شهادت محمدحسین فهمیده افزود: بسیج دانش آموزی باید در بین دانش آموزان محبت و ارادت به خدا و تحکیم باور‌ها را رواج دهد

وی ادامه داد: کار بزرگی که در اربعین شروع کرده ایم و قدم عزتمندانه‌ای که برداشته ایم سختی‌های خود را دارد، اما زیارت اربعین به ما درس استقامت و پایداری می‌آموزدوهمگان خصوصا خواهران انقلابی باید زینب وار وعزت مندانه در این جبهه‌ی نبرد فرهنگی دشمن مستکبر که یکی از اهداف اصلی آن به لجن کشاندن وتقدس زدایی از خانواده وزن است به جهاد بپردازند.

در ادامه‌ این مراسم آقای نیرویی معاونت مدیرکل و معاونت آموزش و پرورش ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی بیان کرد: بسیج عشق است، بسیجیان باید در میدان عشق و ایثار تلاش کنند. بسیج مهمترین عرصه برای حفظ دستاورد‌های انقلاب است و باید زمینه بالندگی و رشد دانش آموزان را فراهم کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها